15 Ağustos 2012 Çarşamba

BENEFIT CONFESSIONS of a CONCEALAHOLIC









Benefit'in bu kapatıcı setini bilmeyen yoktur heralde. İçerisinde, standında tekli olarak da satılan; boing, erase paste, that gal, lemon aid ve eye bright ürünlerini barındıran oldukça fonksiyonel ve kullanışlı bir set bu. Ancak her ürününü çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Eğer seti, orginal fiyatı olan 100 küsur liradan almış olsaydım üzülürdüm. Ama ben bu seti 35 liraya aldım. Ancak tahmin ettiğiniz gibi Sephora indiriminden değil; Ebay'den :)) Çok şanslıyım sanırım.



Normalde Benefit benim çok beğendiğim bir marka değil. Evet ambalajları harka ama ürünlerinin fazla abartıldığını düşünüyorum. Kendi adıma söylemem gerekirse; gidip de Chanel ya da Givenchy allık almak varken, 100 TL verip Benefit almam. Sonuç olarak fiyat-performans ikilisinde bu marka benim için ekside. Neticede, aldığım aydınlatıcı birkaç saate yok oluyorsa, niye gidip o aydınlatıcıya 70 lira vereyim? Ürünün görünüşü kadar kendisi de önemli, sadece albenili diye bir ambalaja 100 lira veremem.



Setimizi inceleyecek olursak; ben ürünleri tek tek swatchları ile birlikte yorumlamak istedim. Böylece hangi ürünleri beğendiğimi, hangilerini beğenmediğimi de tek tek yazmış olacağım.








THAT GAL : Pembe tonlu, içinde hafif ışıltılar olan kremsi bir makyaj bazı. Pembe tonlu hiçbir ten ürününden hoşlanmadığım için çok da sevemedim açıkçası. Bir kez kullandım ve makyaj sabitlemesini başarılı bulmadım. Elimde çok daha iyi sabitleyiciler olduğundan da böyle düşünüyor olabilirim tabi. Ürünü, makyaj altı yerine tek başına da kullanabilirsiniz. Cilde hafif bir parlaklık veriyor.












ERASTE PASTE : Kapağını açıp renginin koyuluğu görünce gözlerim yuvalarından fırladı. Gözaltımda bu kadar koyu durmasa da yine de istediğim tonu yakalayamadım. Bu 2 numarası, belki 1 numarası olsa daha iyi dururdu. Bir de yapısını ağır buldum. Fırçayla sürülmüyor ve çizgilere doluyor, en azından bende öyle.










LEMON AID : Göz kapağındaki veya ciltteki renk farklılıklarını düzenleyen sarı tonlu bir ürün. Yüzümde değil ama göz kapaklarımda kullandım. Benim göz kapaklarımda topaklandı ve pütür pütür kaldı. Üstelik oldukça baskın bir sarı tonu oldu. Çok beğenmesem de, elimde bu tarz bir ürün olmadığından kullanmayı düşünüyorum. Tabi ki de tekrar almam.









BOING 1-2 : İtiraf ediyorum, bu seti sadece bu iki kapatıcı için aldım. Tekli fiyatının 70 lira civarı olduğunu düşünecek olursak diğer ürünleri beğenmememin çok da önemi yok. Bu kapatıcıyı stantta denemiş ve duruşuna bayılmıştım. Gerçekten de göz altımdaki çukur ve halkaları, morlukları gayet iyi kapattı. Tek kötü yanı, yapısı. Oldukça sert olduğu için direk gözaltıma sürmeme imkan yok. O yüzden parmaklarımın arasında ısıtıp sürüyorum. Dünyanın en iyi kapatıcısı olduğunu iddiasına gelince; Bobbi Brown varken üzgünüm Benefit!!





FIRÇALAR : Setin içinden ürünlere özel olarak tasarlanmış bu fırçalar çıkıyor. Çift uçlu fırçaların üzerlerinde hangi ürünün, hangi tarafla uygulanacağı yazılmış ki bence harika bir düşünce. İlk gördüğümde 'İşe yarar mı?' diye düşünmüştüm ama bence gayet uygun. Ben ürünleri bu fırçalarla kullanıyorum ve memnunum.



Bana göre çok başarılı bir set değil ama herkes de böyle düşünecek diye birşey yok. Sonuçta herkesin koyu renk halkaları, morlukları, göz kapakları olacak değil tabi. Ama siz de benim gibi piyango vuranlardansanız, siz de büyük ihtimal çoğu ürünü ya yetersiz ya da kullanışsız bulacaksınız. Yine de aldığım için pişman değilim. Sonuçta bu fiyata ruj bile alamazdım. Sephora, son iki senelik indirimine bu ürünü dahil etmedi, belki tekrar indirime çıkarır. Eğer çıkarırsa almanızı tavsiye ederim. Benefit ürünlerinin ne kadar pahalı olduğunu düşünürsek, çoğu ürünü tek kalemde görmeniz açısından iyi bir fırsat diye düşünüyorum.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder