27 Ağustos 2012 Pazartesi

THE BODY SHOP FLAWLESS SKIN PROTECTING FONDOTEN - 03







 



Tekrardan merhabalar hanımlar,
Yine fondoten, yine ben!! O kadar çok bahsediyorum ki ne kadar sevdiğimi anlamışsınızdır sanırım. Bu fondoteni, geçen sene rengim koyulduğunda, yüzüme sürecek fondoten bulamayıp tırım tırım aranırken TBS'de gördüm. Aslında aklımda çok methedilen mineral Extra Virgin fondoteni almak vardı ama renklerden bana uygun tonu bulamadım, bana yakın olanlar da pembe tonlu olunca vazgeçip bunu seçtim.










Bu da benim ambalajını beğendiğim ürünlerden. Gri metalik bir kabı var. İç kapak kısmı aynalı, alttaki kısmın yarısı fondotene, yarısı süngere ayrılmış. Süngeri direk olarak boş kısımda değil; şeffaf bir plastiğin üstüne konmuş. Bu sayede süngerdeki fondoten kaba bulaşmıyor, ayrıca plastiğin fondoteni kapatıyor olması da bana göre çok akıllıca. Böylece fondoten sağa sola bulaşmıyor ve şu ana kadar gördüğüm en hijyenik buluş diyebilirim :)))






 



Aslında kabında son derece kalın ve koyu renkli görünüyor. Buna aldanıtp da çok kapatıcı olduğunu düşünmek hata olur. Kremsi yapısı sürüldüğünde pudraya dönüşüyor, kapatıcılığı da orta seviyede. Ama cilde hafif aydınlık vermesi güzel.



En güzel tarafı da şüphesiz SPF 25 güneş koruma faktörü olması. Özellikle de benim gibi güneş koruyucu sürmekten üşenenlerdenseniz, bu tarz ürünlerle bir taşla iki kuş vurmuş oluyorsunuz. Hala satılıp satılmadığını bilmiyorum, uzun zamandır Body Shop'a gitmiyorum. Ben indirimden almıştım. Eğer TBS'tan ürün alacaksanız indirimleri takip etmenizi öneririm, indirimlerle güzel fiyatlara geliyor çünkü.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder