23 Ağustos 2012 Perşembe

SLEEK MAKEUP I-DIVINE PALET - Circus







Merhabalar,
Görmüş olduğunuz bu kırmızı kaplı, şık paletin içinde inanılmaz canlı ve gökkuşağını andıran birbirinden renkli tam tamına 12 güzel far var. Bu palet, çok sevdiğim Sleek markasının 2010 yılına ait bir koleksiyon ürünü. Sürekli gidip gelip ışıltılı farları toplayınca, bu tarz mat renklerden oluşan bir palet almaya karar verdim. İnternette bakınırken, aradığım tüm renklerin birarada olduğu, tam istediğim gibi cıvıl cıvıl olan bu paleti gördüm ve sudan ucuza aldım tabi.



Hazırsanız paletimizin içindeki renkleri de görelim, güneş gözlüklerinizi de takın bayanlar :))







 

Ne kadar güzel bir tasarım, nasıl uyumlu ve iç açıcı renkler öyle değil mi? Sleek markasını çok seviyorum. Gerek allık olsun, gerek far; içimden geçen ve ruhuma hitap eden, zaman zaman da kullanılması cesaret isteyen renkleri bir araya getiriyor.



Renkler canlı ama pigmentli mi diye düşünenleriniz için hemen barnaklıyorum ve swatch'lıyorum.









Şaşırtıcı di mi? Genelde mat renkler fazla renk vermez ve tozutur. Ama bu palette -beyaz ve lila renkleri hariç- kesinlikle bu durum yok. Altına baz sürmenize bile gerek kalmadan, ufacık bir darbeyle yukarıda gördüğünüz yoğunluğu elde ediyorsunuz. Mac'in Tartan Tale koleksiyonundaki far setinde hayal kırıklığı yaşamıştım, çok güzel olmasına rağmen, açık renkleri resmen kazıdım. Renk verme diye birşey yok. Elinde o palet olanlar muhtemelen ne demek istediğimi anlayacaklardır. (Macseverlerin hedef tahtası olacam yakında.)
Görüldüğü gibi beyaz hariç tüm renkler aynı pan'daki tonları veriyor. Benim açımdan tek defo beyaz renk oldu. Renk vermesi ve tebeşirimsi yapısını beğenmedim. Ama diğer renkler inanılmaz parlak ve yumuşak.









En çok sevdiğim, bu sarı renk oldu. Kesinlikle iddia'lı ve çok da kullanılabilir bir renk sayılmaz. Ama hani kullanmasanız da orda olduğunu bilmekten mutlu olduğunuz renkler vardır ya, işte bu da öyle bir renk.
Siyah rengi de kirpik dibine sürüp dağıtarak kullanıyorum. Oldukça güzel, dumanlı bir görüntü oluşuyor. Bu paleti kullanırken artı olarak kalem ya da eyeliner taşımama gerek kalmıyor. Siyah far sayesinde bu işimi hallediyorum.  
Lila renkli far da pek belli olmasa da, beyaz kadar silik değil. Yapısı da gayet güzel.









Burda da en sevdiğim bu limon küfü renkli far oldu. İçinde herhangi bir sim, ışıltı olmamasına rağmen yanar döner bir rengi var. Bir de üstten ikinci sıradaki koyu mavi renkli farın rengini swatch'ta tam yansıtamamışım. Oldukça koyu ve güzel bir lacivert.



Bu arada bu iki renk ile ilk swatchlarda yer alan mor rengin yapısı, diğerlerine göre farklı. Bu renkler diğerleri gibi mat değil, metalik renkler. Ama paletin bütünü olan matlıkla ters düşmeyecek bir parlaklıkları var. Tüm farlar gayet kolay blend ediliyor. Mat renklerin kalıcılıkları, metalik olanlara oranla daha zayıf. Ama bu sorun bir bazla rahatlıkla halledilebilir.



Bu markanın ucuz olması sebebiyle rahatlıkla Türkiye'ye getirilebileceğini düşünüyorum. Umarım Douglas veya Gratis bu konuda bir adım atar. Önce Revlon, sonra da Sleek gelse; bütün dileklerim gerçek olmuş sayarım :))








2 yorum:

  1. tam nerede satılıyor diyecektim ki türkiyede yokmuş =) güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
  2. Yaa ne var türkiyeye de gelse:(

    sarıyla turuncuya bayıldıımmm canım:)

    benim yerime de sen sür sürüştür iyi günlerde:)

    YanıtlaSil