1 Ağustos 2012 Çarşamba

LOREAL HIP BLENDABLE BLUSHING CREME - SPRY










Loreal hip serisinin krem farları için söylediklerimi bu üründe unutabilirsiniz. Yapısıyla, duruşuyla, ışıltısıyla, herşeyiyle harika. Malesef ben aldığımda sadece 2 rengi vardı. Sonra da yasak geldi, diğerleri hayal oldu zaten.

Allığı, Brigittesboutique sitesinden almıştım. Uygun fiyatlı olması ve övgü üzerine övgü alması beni meraklandırdı. Bu kadar övüldüğüne göre vardır hikmeti deyip alıverdim. Aslında coquette rengini istiyordum çünkü canlı pembe renklere bayılıyorum. Bu biraz tarzımın dışında bir allık oldu, ama yine de çok sevdim.






Alt kısmında aynalı bir bölme var. Bu kadar küçük bir ürün ince düşünülmüş bir ayrıntı.

Öncelikle yapısından bahsedeyim size. Krem allık olarak geçiyor ama yağlı değil. Yapısını Narsın krem allıklarına benzettim diyebilirim. İçinde sim veya ışıltı yok ama mat da değil. Krem allıklardaki o ıslaklık bunda yok, pudra bitişli. Kalıcılığı da gayet güzel.






Bendeki bakır tonlu bir renk. Bunu kışın açık tenimde kullanmaktan ziyade, biraz daha koyulduğum şu vakitlerde kullanmayı tercih ediyorum. Parmaklarımla uygulayıp dağıtıyorum. Aşırı pigmentli olmadığından el ayarı sorunu yok. Gayet basit, pratik.






Bileğime yaydığımda, şeftali gibi dursa da aslında bakır tonlu. Neden bilmiyorum ama bu allığı hep gece makyajlarında düşünüyorum. Aydınlatıcı tarzu bir renklendirmesi var. Hatta şu an aklıma The Balm'ın Betty-Loo Manizer'ı geldi. Betty-Loo Manizer'ın daha parlak olmasını saymazsak, ton olarak bir benzerlik var. Pek emin olamadım ama eve gidince bakacağım.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder