9 Temmuz 2012 Pazartesi

SİYAH GÖZ KALEMLERİM.






Elimde mevcut olan siyah göz kalemlerimi şöyle bir karşılaştırayım dedim. Gördüğünüz gibi çok fazla siyah kalemim yok. Çünkü kaliteli siyah bir göz kalemini senelerce kullanabilirim. Ama tabi o kalemi bulana kadar, kurbağayı öper gibi, her siyah kaleme saldırıyorum.



Flormar 101, Avon Supershock, Claudio, Punto


FLORMAR'ın bendeki bu kalemi oldukça eski. Yapı olarak yeni çıkan kalemi ile aynı olmayabilir. Ama bu da çoğu kalemden iyi. Uzun seneler kullandım, daha da kullanırdım, tabi Supershock ile tanışmasaydım! Sürümü yumuşak, siyahlığı da iyiydi ta ki Supershock'u görene kadar. Supershock'tan sonra hiçbir kalem yeteri kadar siyah olamaz :)


AVON SUPERSHOCK kalem, 'işte bu' dediğim biricik siyah kalemim. Bundan sonra artık başka kalem aramam. Rengi, sürümü, kalıcılığı harika. Bu şahane kalem, bu kadar kalite yoksunu makyaj malzemesi üreten bir firmadan nasıl çıkmış anlamadım. Mutlaka her kadının bir siyah kalemi olmalı, o da mümkünse bu kalem olmalı demek istiyorum. Ancak anlam veremediğim şekilde firma, ürettiği en güzel ve en çok satılan bu kalemin satışını kaldırdı. Avon'cum aklından neler geçiyor söyle de bilelim?


CLAUDIO, benim en eski siyah göz kalemim. Kendisi emektarların emektarıdır. Belki lise dönemlerimden kalma. O zamanlar iyiyi kötüyü bilmeden alıp alıp sürerdik. O zaman bu kadar bilgimiz de yoktu, öğrenciydik, paramız da yoktu :) Zaman geçip de etrafımız markalarla doldukça, alım gücümüz de arttıkça, seçici olmaya başladık. Kısacası bu kalemi kullanmıyorum. Atmaya da kıyamıyorum. Öylece duruyor.


PUNTO, ne sinir birşeysin sen. Monzalime internet sitesinden Beauty Blender aldığımda firma bu kalemi hediye olarak göndermiş. Siyahlığı güzel, sürümü de yumuşak ama kalıcılık ve sabitlenme felaket. Sürdükten 10 dk sonra kalem akar mı ya? Bir kere kullandım, son oldu. Benim için siyah kalemde ilk ve en önemli şey dayanıklılık. Akan bir göz kalemi, binbir zahmetle yapılan göz makyajının heba olması demek. O nedenle bu kalem benim için sıfır.


Elimdeki kalemler bu şekilde. Supershock pahalı markalar kadar iyi. Eğer bir yerlerde bulmama imkanınız varsa, alın atın bir kenara. Eğer bulamazsanız, bir çok blogta Flormar'ın yeni siyah göz kaleminin de çok iyi olduğunu duymuştum. Onu denemenizi tavsiye ederim.


Görüşmek üzere.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder