26 Temmuz 2012 Perşembe

REVLON BARE IT ALL - Peachy Tease



Revlon Bare It All - Peachy Tease






En beğendiğin drugstore markası ne diye sorsalar, cevabım kesinlikle REVLON olurdu! Rujları, fondotenleri ve diğer birçok ürünüyle ekonomik fiyatının çok çok üzerinde bir performansa sahip. Özellikle de Colorstay fondoteni ve mükemmel duruşlarıyla colorbust rujları birer fenomen. Sanırım Türkiye'ye gelmesi en çok arzulanan marka da budur. Ah Gratis, bir güzellik daha yap bize!!



Ama benim bugün bahsedeceğim ürün bunlardan biri değil. Ben size çok da bilinmeyen, ama kullananların kesinlikle memnun kalacağı aydınlatıcısından bahsetmek istiyorum. Bendeki Peachy Tease. Bunun dışında üç rengi daha var: Pembe tonlu pink-a-boo, altın yansımalı goldi-looks ve buff love.






Peachy Tease şeftali renkli likit yapıda bir aydınlatıcı. İnce yapılı ve göründüğü kadar yoğun renk vermeyen, hafif bir ürün. Cildinize yedirdiğinizde yağlı görünmüyor, sadece cildinize çok hafif bir ışıltı katıyor. Çok çok az bir ürün kullanmanız yeterli. İster direk olarak yüzünüzde vurgulamak istediğiniz noktalara kullanabilir, isterseniz de fondoteninizin içine koyup fondotene ışıltı katabilirsiniz. İçerisinde glitter ve sim yok ki, ben bu tarz ürünlerden nefret ediyorum.



Yaydığımda elimin üstünde görünüşü


Ben yapı olarak Benefit'in Moon Beam aydınlatıcısına çok benzettim. Eğer Türkiyede satılsaydı kesinlikle alternatif olarak önerebilirdim, çünkü ikisinin fiyatları arasında dağlar kadar fark var. Revlon'un 10 lira gibi bir ücreti varken, Benefit aydınlatıcılar yanlış hatırlamıyorsam 70 lira civarı.



Ürün pompalı şişede olduğundan miktarı ayarlamanız çok kolay. Fazla ürünü ziyan ettim gibi bir dert yok. Gramajı 22 ml. Zaten aydınlatıcılar tüm yüze ve fazla miktarda kullanılmadığı için kolay kolay bitmeyecek ürünler. Mesela ben bit kadar moon beam'i bile bitirebilmiş değilim. O nedenle gramaj olayına pek takılmıyorum. Bu ürünü bulabilme imkanınız varsa alıp deneyin derim.










2 yorum:

  1. Ben de çok beğenirim Revlon'u ve Tr'ye gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum.Yakında Paris'e gideceğim oradan kesin Revlon alışverişi yapacağım ama sanırım Fransa Revlon'un ürün gamında bu aydınlatıcılar bulunmuyor henüz.Bana da ziyarete beklerim
    www.beautifulandsweets.com

    YanıtlaSil
  2. Ay pardon ama biliyorum ki zaten siz de beni takiptesiniz:) Teşekkürler

    YanıtlaSil