26 Temmuz 2012 Perşembe

LAURA MERCIER CREME LIP COLOUR - HYDRANGEA












Laura Mercier'in bu rujunu Temptalia'nın dudaklarında görmüş ve 'ben bunu almalıyım' diye sayıklayıp durmuştum. Hani almasam sanki inme inecek! Kesinlikle kozmetik konusunda sakin, salim kafayla düşünmeyi öğrenmem gerekiyor. Ha bir de başkasında güzel olan birşeyin, sizde aynı durmayacağını da hesaba katmanız gerek. Zira temptalia'nın dudaklarındaki harika pembe rengine aldanarak aldığım ruj; benim dudaklarımda kopkoyu bir pembe! Zamanında Kissandmakeupny sitesinden sipariş vererek aldığımdan, bu renk benim için tam bir hayal kırıklığı oldu. Zira özellikle rujlar, sizde, başkalarında durduğu gibi durmayabiliyor. Tabi bunda en önemli faktör ten ve dudak renginin koyuluğu. Benim gibi açık tenli-koyu tonda dudakları olan biri; gidip de esmer-açık renk dudakları olan birine bakıp ruj seçerse sonuç bu olur.




Renk konusunda sınıfta kalsam da, rujun yapısı beni çok mutlu etti. Son derece yumuşak, pigmentli ve içinde herhangi bir sim olmamasına rağmen parlak görünen bir ruj düşünün! Ve bir de benim gibi gloss'un ıslak görüntüsünü sevip, yapış yapışlığından dolayı kullanamayanlardansanız LM rujlara bayılacaksınız.



Bu markanın rujlarından beğendiğim birkaç renk var. Ama bu sefer denemeden almayacağım :)) Nerde bulabileceğinize gelince; İstinye Park Sevil ve Harvey Nichols mağazalarında olduğunu biliyorum. Yurtdışındaki fiyatı bizim burdaki Mac kadar. Burdaki fiyatını düşünmek bile istemiyorum.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder