10 Temmuz 2012 Salı

NYX JUMBO GÖZ KALEMLERİ






Gold, Iced Mocha, Bronze, Cottage Cheese


Merhabalar,


Yine NYX markasına ait kalemlerle karşınızdayım. Bu seferki şu meşhur tombul kalemlerimiz yani jumbo pencil'lar.


Birçok renk alternatifi var. Ben en bilinen ve övülen 4 rengini aldım. Özellikle Iced Mocha'yı çok beğeniyorum. Farkındaysanız bu renk ile The balm all about alex far çok benziyorlar. Sanırım benim elim hep bu tarz renklere gidiyor. En sevmediğim renkse Milk, mat bir beyaz ve gözümde topak topak oluyor. Dağıtılmıyor ve yapay görünüyor. Mat olduğu için göz pınarlarında da kullanılmıyor.


Kalemler krem yapıda. Malesef topaklanmaya müsaitler. Özellikle de yağlı göz kapaklarınız varsa far bazı olmadan dayanmayacağını bilin. Bence bu kalemleri en güzel uygulama şekli, aynı tonlu farların altına baz olarak kullanmak. Bu şekilde hem farı sabitliyor hem de farın rengini patlatıyor. Kalem olarak da kullanılabilir ama bence kalınlığı sebebiyle far olarak kullanmaya daha uygun.


Geçelim iyi yönlerine; sürdükten bir süre sonra sabitleniyor ve asla dağılmıyor. O yüzden kalem olarak çekip dağıtacam diyorsanız elinizi çabuk tutun. Ben bu kalemleri Sephora'nın çift bazlı göz temizleyicisi ile temizliyorum. Diğer türlü çıkaramadım. Size de tavsiyem bu tarz bir ürünle temizlemeniz.


Kalemler yumuşacık, rahatça sürüp rengini tek seferde elde edebiliyorsunuz. Benim en çok sevdiğim özelliği bu. Zahmetli bir ürün olsa da, renkleri o kadar canlı ve güzel ki alınmaya değer.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder