10 Temmuz 2012 Salı

LOREAL HİP FARLAR












Loreal'in HIP serisi, son derece kaliteli. Bu seri Türkiye'de yok. Ben de zamanında Cheapsmells'ten almıştım. Bu farların dışında krem farlar, göz kalemleri ve pigmentler de var bu seride. Ama en güzel ürünleri kesinlikle bu ikili farlar.


Pigmentasyonu karşısında ağzınız açık kalabilir. Altına baz sürmenize gerek kalmadan, dağılıp bulaşma olmadan tüm gün gözünüzde sabitleniyorlar. Renkleri inanılmaz canlı ve uyumlu. Yağ gibi kayarcasına sürülüyor ve blend edilmesi çok kolay. Üstelik bu farlar ıslak ya da kuru kullanılabiliyor. Yapısını çok beğeniyorum sanki sıkıştırılmış pigment gibi.


Ambalajı çift bölmeli. Farın arka tarafındaki kapağın içinde uyduruk bir fırça aplikatörü var. Bence buraya ayna koyularak değerlendirilebilirmiş. Gerçi bunu Nars abim bile düşünmemiş, loreal 15 liralık ürüne niye düşünsün di mi?


Swatchlar :


                                                                          Charged


CHARGED (910) :  Bakır tonlarından oluşuyor. Açık olan kısımda hafif turunculuk da var. Gerçekten çok güzel iki ton kombine edilmiş. Ama renklerin yoğunluğu yüksek olduğu için uygularken çok dikkatli davranmak gerek.



                                                                        Electrified


ELECTRIFIED (510) :  Metalik renklerden oluşuyor. Açık renkli kısım gümüş taupe rengi. Diğer kısımsa pembe-mor gibi gözükse de mürdüm-bordo bir renk. Bana göre serinin en güzel farı bu.


Pek tanınmayan bu farlar hakkında umarım bir fikir verebilmişimdir.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder