17 Temmuz 2012 Salı

SHOP MAC COOK MAC COLLECTION - NAUGHTY SAUTE RUJ










Bu ruj, dün tanıtmış olduğum far'ın bulunduğu Shop Mac Cook Mac kolleksiyonuna ait. Koleksiyon çok eski bir koleksiyon değil. Sanırım çıkalı birkaç ay olmuştur. Ben pek de rağbet gördüğünü düşünmüyorum. Aslına bakarsanız artık MAC'in çoğu koleksiyonunu beğenmiyorum bile. Son zamanlarda dişe dokunur bir kaç ürün, Nina Minaj ve Watch me Simmer ruj ile krem allıkları oldu. Ama genel olarak koleksiyonlarını güzel bulmadım.


Bir kere, genel olarak her koleksiyonda nude, pembe, mercan ve kırmızı tonlu 4 ruj çıktığını düşünürsek; bir noktadan sonra artık kendinizi tekrarlamaya başlıyorsunuz. Zaten bu zamana kadar zilyon tane aynı tonlu ruj çıkıyor. Bir koleksiyondakilerin yapısı değişse, diğerinde tonlar faklılaşsa bile en sonunda başladığınız noktaya dönüyorsunuz. İşte arada bahsettiğim rujlar gibi orjinal renkler çıkıyor. Ama genel olarak bende o kadar çok aynı ruj oldu ki, artık bakmıyorum bile. Bundan sonra ancak farklı tonlarda ya da yapıda ruj bulursam alırım. Mesela yine Sheer Mandarin gibi orjinal rujlar görürsem...







Rujumuza geçersek, göründüğü gibi parlak bir pembe. Islak sürümlü, mac'in cremesheen yapıdaki rujlarından. Sürümü kolay, rengini de gayet iyi veriyor. Dudakları kurutmaması güzel. Zaten Mac'i ruj konusunda bu anlamda başarılı buluyorum. Ama kalıcılık derseniz, bu konuda kesinlikle kıstas değilim. Çünkü ben de Chanel ruj bile durmuyor. Yine de çoğu kişinin Mac rujların kalıcılıklarından son derece memnun olduğunu söyleyebilirim. Buna kızkardeşim de dahil.


Almak isteyen olursa Mac rujlar en son 45 liraydı. Bu ruj koleksiyon ürünü olduğu için muhtemelen bulmanız imkansız ama MAC ara ara başka koleksiyonda eski ürünleri çıkartabiliyor. Mesela Lightscapade aydınlatıcı gibi. Ama yine de bünyeniz beklemeye ve umut etmeye alışık değilse; envayi çeşit ruj içinde buna yakın bir renk bulmanız mümkün.









1 yorum:

  1. ne kadar güzel bir ruj bu böyle hem pembe hemde pırıl pırıl :)

    YanıtlaSil