18 Temmuz 2012 Çarşamba

ESTEE LAUDER SIGNATURE RUJ - M 20 FUCHSIA












Of Allahım, sana şükürler olsun. En sonunda yazıyı tamamlayıp yayınlayabildim. Yaklaşık 1 saattir bu post için uğraşıyorum. Aksilik aksilik üstüne! Resim eklenmedi, yanlış resim eklendi, yazı silindi derken son bomba kayıt edilmemesi oldu. Bütün postları çabuk çabuk hazırladığım için, bu seferki beni boğdu, içimi şişirdi resmen.


En sonunda başardığıma göre gelelim konumuza. Üst üste ruj hep ruj yazısı yazdım biliyorum ama işyerindeyken elimin altında olan ürünleri göstereyim istedim. Daha önce söylediğim gibi malzemelerimi haftalık seçiyorum. Bu hafta da kıyafetlerimde canlı renkleri seçince, ruj olarak da bunu kullanayım dedim.


Bu ruju geçen sene Elca'dan almıştım. Bildiğiniz gibi Elca'da sadece Mac yok. Bobbi Brown, Estee Lauder ve Clinique gibi markalar da mevcut. Diğer markaların çok az ruju bulunmasına rağmen, Estee Lauder de epey bir renk seçeneği var. Ve fiyatı da ya 20, ya da 25 lira. Dışarıdaki fiyatının 80'in üzerinde olduğunu da söyleyeyim. Ha bu fiyattan olmasa asla almazdım. Çünkü bana göre dünyada 80 lira edecek ruj yok. Tabi benim paramla!










Ruju seviyorum. Kesinlikle sevilmeyecek bir tarafı yok. Çok güzel kokuyor, rengini güzel veriyor ve duruşu da harika. Fotoğrafta tam belli olmasa da, içinde sim barındırmayan, ıslak ve parlak bir ruj. Hafif yapıda olmasına rağmen kalıcılığı da gayet iyi.


Metal, şık bir tasarımı var. Kapağını yukardan bastırıp kapattığınızda siz açmadan açılmıyor. Rujlarda sadakat özürlü bir insan olarak, Estee Lauder'ın rujlarını gerçekten beğeniyorum ve sürekli de kullanıyorum. Eğer almak isterseniz mutlaka Elca'ya bakın. Zira dışarıdan 80 liraya alabileceğiniz bir ruju, 20 liraya alma imkanınız var. Kim buna hayır diyebilir ki?










2 yorum: