12 Kasım 2014 Çarşamba

Alix Natura Moroccan Argan Oil Hand & Nail Lotion


Tekrardan merhaba,
El kremine doyum olmaz di mi kızlar! 
Benim de mucize el kremi arayışım her daim devam ediyor. Yaradılışım gereği kupkuru olan cildim; bir de suyla sürekli temas edince hepten çıldırıyor, pul pul oluyor. Özellikle ellerimdeki bu kuruluktan epey rahatsız oluyorum.



En son kullandığım Patatesli el kreminin nemlendirmesini yeterli bulmayınca, daha yoğun nem veren, doğal yağlar içeren kremlere yöneldim. Alix Natura da Gratis'e yeni gelen ve dikkatimi çeken bir markaydı. Bu el ve tırnak kremi de, son zamanların meşhur Argan Yağı'nı barındırdığı için takibimdeydi. Ancak fiyatı biraz yüksek olduğundan erteliyordum. En sonki &40+&10 indiriminde yaklaşık 6 liraya düşünce denemeye karar verdim.
Bu marka Alix Avien Kozmetik'e ait. Yanlış hatırlamıyorsam bu marka hayvanlar üzerinde test yapmıyor ama üzerinde tavşan amblemi de yok.





İçeriğinde Argan yağı, E vitamini ve badem yağı bulunuyor. Losyonumsu ama çok da likit olmayan bir yapısı var. Nemlendirmesini başarılı buldum. Üstelik yağlı yağlı da bırakmıyor. İçerisinde Paraben yok. 



250 ml'lik devasa bir ürün. Üstelik pompalı olduğu için, kapağın açık kalması, kaybolması gibi bir derdi yok. Miktarını gayet rahatça ayarlıyorum. 
İşyerimde masamın üzerinde duruyor ve aklıma geldikçe kullanıyorum. Yaklaşık 2 haftadır benimle, tırnaklarım için ekstra bir fayda henüz görmedim. 


Kısacası ben memnunum. Fiyat/gramaj olarak bakıldığında ekonomik olsa da, bir el kremine 12 lira vermem diyorsanız, bir dahaki indirimde çok uygun fiyata alabilirsiniz.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder