12 Ağustos 2015 Çarşamba

Son Zamanlarda Neler Aldım - Küçük Çaplı Kozmetik Alışverişi




Uzun zamandır alışveriş yazısı yazmamıştım. Çünkü çok fazla alışveriş yapmıyorum artık. Son 6 aydır elimdeki ürünleri tanıma, alışma, alışamadıklarımı elden çıkarma plan ve programı içindeyim :)
Bu aldıklarımı da elimde olmayan renklere göre seçmeye çalıştım ve tabi ki indirimlerden yararlandım. 
Eğer almayı düşünenler varsa diye, ürün ve fiyat konusunda kısa bir post yazıyorum.

En yeni aldığım ürünlerden başlayayım: H&M ; eski makyaj ürünlerini kısa bir süre büyük bir indirim yaparak bitirdi. Ben bunu, artık makyaj koleksiyonu çıkarmayacak olmasına yormuştum ancak işin aslı öyle değilmiş. Sevgili İrem'in instagram hesabında yeni ürünlerini görünce, ben de makyaj ürünlerini bulabileceğim bana en yakın olan Mall of İstanbul'daki şubelerine gittim. Bol miktarda ürün vardı ancak lip primer bulamadım maalesef. Aklımda olan krem allıklardan (sanırım 5 rengi vardı) orta tonlu olan bir renk seçtim. Bir de bu tarz hem kapatıcı hem allık sürebileceğim (çünkü fondotenimi çoğunu zaman elimle sürüyorum) bir fırça seçtim.
Fiyatları epey yükselmiş. Allık 19,99 Tl, fırça ise 16,99 Tl'ydi.

Flormarda şu an hali hazırda devam eden %70'lik indirimden faydalanarak pin up koleksiyonundan Cubic Sun isimli sarımtırak ruju ile, deluxe shine serisinden Red Carpet isimli simli pembe ruju aldım. Deluxe shine 9,45'e; pin up ruj ise 11,35'e geldi.

Haftasonu Süvari Kozmetik'e uğradım.Gratis, Watsons gibi mağazalarda bulamayacağım kaş boyası, kuaför malzemeleri gibi geniş yelpazede pek çok ürünü bulabildiğim için bu mağazaya ayrı bir sempatim var. Burdan da sevgili Glowtwist'in anlata anlata bitiremediği Cecile'in çabuk sabitlenen, kalıcı, opak ve long kisses likit rujlarından 27 numaralı çok iddialı mercan rengini aldım. Fiyatı 16 liraydı.
Bir de bunun yanında ilk kez denk geldiğim Carmina markasının exclusive mat rujlarından 02 nolu kahvemsi nude bir rujunu aldım. Aklımda biri şarap, biri mercan iki renk daha kaldı ama şimdilik bu kadar ruj yeter. Fiyatı 15 Tl.

Vichy Dermablend fondotende uzun zamandır aklımdaydı. Elimde bu kadar kapatıcı bir fondoten olmadığı için aldım, yaz olmasına rağmen kullanıyorum, memnunum. Bendeki rengi en açık olan 15-Opal. Fiyatı 60 TL'ydi, bence makul.

Benim son zamanlardaki alışverişlerim bu şekildeydi. Kullandıkça daha ayrıntılı yazılarını yazacağım inşallah.
Hoşçakalın. 










6 yorum:

  1. Güle güle kullan fıstık :) HM Ankara'ya da getirsin kozmetikleri yaa, bu ne böyle :)) Bir de, o Flormar far mı? ne renktir o öyle nasıldır? :) Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebeğim iyi ki yazdın, ben postu taslakta bıraktım sanıyordum ama yayınlamışım farkında bile değilim. :))
      Ay Flormar'ın rengi bir acayip ben koyu renk rujlarımla karıştırırım diye aldım, aslında sarı alacaktım, kırmızı rujları turunculaştırmak için ama o baya baya sarı geldi bana. Sana instagramdan hepsinin swatchlarını atarım ... Muckkksssss

      Sil
  2. güle güle kullan krem allık konusunda fikrini bekliyorum bakalım benim gibi mi düşüneceksin ürün hakkında :-))

    YanıtlaSil
  3. Guzel gunlerde kullan cecıle mat rujları bır harıka dogru seçim yapmıssın hatta baska renklerı yoksa almak isteyecegıne emınım :))

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan hepsini :) Vichy Dermablend benim favorilerimden, sadece firca yardimiyla kapatici gibi kullanmayida seviyorum gereken yerlere, hem sivilce kurutma gibi bir huyuda var ;)

    YanıtlaSil
  5. Bloğunuzu yeni keşfettim benim bloğuma da beklerim canım sevgiler
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil