20 Şubat 2015 Cuma

Tarte Amazonian Clay 12-hour Blush (Highlighter) - Angelic



Ülkemizde satılmayan ve muhtemelen de satılmayacak olan; hem high-end, hem cruelty free bir markayla karşınızdayım.
Tarte sanırım ki en çok allıklarıyla meşhur. Ancak ben bu markanın farlarının da aynı şahanelikte olduklarını düşünüyorum. 



Tartın sevimli plastik bir ambalajı var. Ancak bir Chanel, Guerlain ya da Burberry ambalajının şıklığına ve ağırlığına sahip değil. Hafif olduğu için çantaya atmaya uygun ancak biraz zorlarsanız o kapağın elinizde kalması içten bile değil. Zaten ambalajı Pastel'in ambalajıyla aynı. Ondan birine sahipseniz, bu ambalaj hakkında da fikir sahibi olabilirsiniz. 



Bendeki ürün aslında Blush olarak geçiyor ancak bu bir aydınlatıcı. Sim sim durmayan, yaldır yaldır yağlı görünüm oluşturmayan doğal, sedefimsi ve düşük pigmentasyonlu bir ürün.
Bendeki 3 gr civarı çünkü mini boy. 2 sene önce Fantastic Foursome setinden çıkanlardan biri.



Sarı gibi görünmesine rağmen aslında şampanya tonlarında. Ben epeydir takmış bir şekilde bu ürünü kullanıyorum. Gördüğünüz gibi üzerindeki damarlı desen silinmeye başladı. Çünkü ürünü sadece elmacık kemiklerimin uç kısmı yerine; allığımın en tepe noktasına yanaklarımın ortasından başlayarak sürüyorum. Abartı olmayan sağlıklı bir parlaklık sağlıyor.



Parmakla swatchlanmış hali



Burada da yanaklarımdaki duruşu. Foto için biraz fazla sürmeme rağmen gördüğünüz gibi belli belirsiz bir aydınlık var.
Sanırım 2 haftadır kesintisiz bu aydınlatıcıyı kullanıyorum ve bayılıyorum.
Tarte ürünlerini instagram satıcılarından bulabilirsiniz, ben de siparişle getirtmiştim.








1 yorum:

  1. Tarte en sevdiğim markalardan biri...birçok ürününü kullandım ve bayılıyorum..umudumuzu kaybetmeyelim belki gelir :)

    YanıtlaSil