1 Ekim 2014 Çarşamba

Gördüğüm en berbat saç köpüğü/spreyi: Taft Stylist's Selection Hacim Kazandıran Sprey-Köpük



Dünyanın en şekle girmeyen, dalgaları bile birşeye benzemeyen, çok da lazımmış gibi alnımın kenarlarından kıvır kıvır çıkan saçlarına sahibim..
Yıka çık, dümdüz ya da lüle lüle dalgalı duran saçlar elbette ki Allah vergisi, herkeste olmamasını anlıyorum. Ama bir insanın saçı şekillendiriciyle bile mi şekle girmez! Malesef benim öyle. Maşa yaparım yoluk yoluk olur, fön çektiririm ön kısımları çabucak bozulur... Hal böyle olunca ben de ya donut ile topuz yapıyorum ya da köpük ile dalgalarımı belirginleştiriyorum. Her ikisi içinde sprey ya da köpük şekillendiriciden yardım alıyorum.



Saç şekillendirme ürünlerinde çok fazla bir beklentim yoktur. Spreyin sert ya da yumuşak olması önemli değildir, köpük kullanıyorsam kokusu beni rahatsız etmez. O yüzden genelde çok şikayet etmem.


Bu ürünü gördüğümde çok seveceğimi düşünmüştüm. Çünkü ürün hem sprey, hem köpük olarak kullanılabiliyor. Bu sayede hem topuz yaptığımda yanlardan çıkan bebek saçlarını yatıştırmak veya fön çektirdiğimde elektriklenmesini önlemek için sprey olarak; hem de saçımı açık kullandığımda dalgalı bir sonuç elde etmek için köpük olarak kullanabilirim diye düşündüm.



Gördüğünüz gibi ürünü ilk sıktığınızda köpük formda.


Bir süre beklediğinizde köpük yavaş yavaş likit hale yani sprey forma dönüşüyor.


Şimdi gelelim neticeye... Bu ürünün ne sprey olarak ne de köpük olarak işlevi yok. İnanılmaz kötü, yapış yapış bir yapısı var. Köpük olarak kullandığımda saçlarımı yapıştırıyor, sanki günlerdir yıkanmamış gibi gösteriyor, ilk yaptığınız andaki o dalgalı görüntü bir süre sonra bozuluyor, dağılıyor.
Sprey olarak kullandığınızda saçları tutmuyor. Yağlı bir görüntü ve yatışmayan bebek saçları!...
Defalarca şans verdim kendisine. Temiz saçta, beklemiş saçta, ıslak-kuru saçta, fönlü-dalgalı saçta denedim, sonuç hep aynı.
150 ml.lik ürünün ite kaka 3/2'sini kullandım. Köpük olarak kullanmam mümkün değil, en azından fönlü saçlarıma sprey olarak kullanıp bitirmek istiyorum.
Bir daha almak mı, Allah korusun, tövbe!


Bu arada saç ürünlerinin, tıpkı rimeller gibi kişiden kişiye değişiklik gösterdiğini düşünüyorum. Çünkü tıpkı kirmiklerimiz gibi saç yapılarımız da birbirinden farklı. Yani benim çok nefret ettiğim bir ürüne, bir başkası aşık olabilir. Dolayısıyla ben kendimdeki sonuçları aktarabilirim ancak. 








1 yorum:

  1. Sac köpüklerle benim hic bir zaman aram iyi olmadi, ne denediysem fiyasko cikti, ya beton gibi yapiyorlardi, ya sendeki gibi yapis yapis, ya kurutuyordu saclari, bir türlü begenemedim gitti. Her insanin hic yan gözle bile bakmadigi makyaj ve bakim ürünleri olur, benimkinde kesinlikle sac köpügü yerini aliyor :)

    YanıtlaSil