7 Mart 2014 Cuma

Yeni site keşfim: Kampanyon.




Selamlar Kızlar,

Hepimizin alışveriş tutkusu malum. Özellikle de blog yazıyorsanız ve bu uğurda (bu işin bahanesi tabi;)) kozmetik ve makyajla ilgili her türlü ürünü takip etmek, indirimlerden haberdar olmak için hemen hemen her gün alışveriş sitelerini takip edersiniz. Beni artık biliyorsunuz, mağazadan çok internetten alışveriş yapan, üşengeç mi üşengeç bir tipim.

Sayısını hatırlamadığım kadar alışveriş sitesine üyeyim, her gün mail kutuma kampanyalarla ilgili mail geliyor. Ancak gün içinde çalışırken, bu sitelere tek tek girip takip etmeme imkan yok. Vaktim olduğunda da her siteyi tek tek açıp, 'bunda hangi kampanyalar varmış' ya da 'acaba bu ürün başka sitede kaça satılıyor' deyip de araştırmak imkansız. O kadar zamanım da, sabrım da yok. 

Geçen gün keşfettiğim yeni bir siteyle bu işin üstesinden geldim. Benim en çok memnun kaldığım alışveriş sitesidir kendisi. Peki neden, çünkü bu sitede tüm ürünler kategori kategori listelenmiş. Siz hangi kategoride ürün arıyorsanız, o ürün grubunu tıklayıp, hangi alışveriş sitelerinde ne kadar görebiliyorsunuz. Mesela çanta arıyorsanız, 'Michael Kors Çanta' yazıyorsunuz ve o çantalar size fiyatlarıyla birlikte listeleniyor. 

Mesela en çok merak ettiğim kategori; tahmin edebileceğiniz gibi kozmetik.Bu kategoride neredeyse bakmadığım site kalmıyor. Taktım mı takıyorum, saatlerim internette geçiyor diyebilirim.
Peki ben nelere baktım, örnek vermem gerekirse.




Örneğin bundan sonra alacağım ilk parfüm olan Givenchy Amarige'ı, kampanyon'un yönlendirmesiyle balerin.com'da buldum:)



Doktor tavsiyesiyle kullandığım, saçlarımı yün yumağı haline getiren şampuandan sonra, kendime iyi bir tarak ararken Markafoni'de bunu buldum:))

Bunların hiçbiri ilginizi çekmiyorsa bir çok kategoride ürün bulmanız mümkün.



Kısacası sevdim.
Benim gibi üşengeç ama meraklılar için çözüm odaklı bir site olmuş kampanyon.
Her gün farklı farklı sitelerde sörf yapmak yerine, her gün bu siteye bakarak aradığınız ürün, nerede kaça satılıyor kolayca takip edebilirsiniz.
Ben bu site sayesinde vakitten tasarruf ederek istediklerimi kolayca takip edebiliyorum.
Size de tavsiye ederim, mutlaka girip bakın. 
Hemen şimdi göz atmak isterseniz, buraya bir tıklamanız yeterli...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder