18 Ocak 2014 Cumartesi

Daniel Sandler Luxury Matte Lipstick - Gigi






Asos'ta denk geldiğim ve hiç bilmediğim bir markaydı Daniel Sandler. 
Nette araştırdığımda bir makyaj artisti olduğunu ve kendi markasıyla çıkardığı ürünlerinin Pixiwoo, Lisa Eldridge gibi hepimizce bilinen makyaj sanatçıları tarafından kullanıldığını öğrendim. 

Benim en çok rujları ve fondoteni ilgimi çekti. Fondotenin resimlerini ve uygulamalı videosunu gördüğümde hayran kalmıştım. Ama elimde o kadar çok renkli nemlendirici, BB krem ve fondoten var ki, bu yıl kesinlikle ten ürünü almayacağıma kendime söz verdim. Stoğumu eritmeyi başarırsam alacağım ilk fondoten kendisidir.
Bunun dışında, allıklarından ve özellikle fırçalarından edinmeyi çok istiyorum.

Beyimiz ve ürünleri hakkında bunca konuştuktan sonra gelelim benim ayıla bayıla kullandığım, elime geçtiğinden beri göz bebeğim olan rujumuz Gigi'ye...
Öncelikle tasarımı bir harika: Parlak gri renkli, kapağını ittiğinizde kitlenen, oldukça sağlam bir ambalaj.
Bu konuda lider olarak Chanel'i görüyorum, 2.olarak da gönül rahatlığıyla bu marka diyebilirim.




Ruju hem kapalı mekanda, hem de gün ışığında göstermek istedim. Parlaklığına, rengin güzelliğine tek kelimeyle aşığım. Onca rujum içinde, 2 tane seçmek zorunda kalsam, sanırım Mac Heaux ile birlikte seçeceğim ruj budur. 

Rujun içinde hyaluronic acid, A,C ve E vitaminleri ile Avokado ve Jojoba yağı var.Bundan sebep, her ne kadar matte olarak geçse de dudaklarda kesinlikle kurutma yapmıyor, sürümü kremsi, duruşu parlak...
Uzun süreli kalıcılık diyor ki, kesinlikle doğru.





Rengini tarif etmem o kadar zor ki... O yüzden bu şahane, müthiş rengin fotoğrafını gösteriyorum.
Çok neon, çok iddialı, çok cart ne derseniz deyin, hastasıyım...

Bu ruju hali hazırda Asos'ta bulabilirsiniz. 24$'lık fiyatını fazlasıyla hakettiğini düşünüyorum.










1 yorum:

  1. renk baya hosh,hele siyah saclilara ne guzel yakishir,duymadigim bir markaydi,degishik oldu benim icin tesekkurler:)

    YanıtlaSil