11 Aralık 2013 Çarşamba

BLOG SATIŞI (11.12.2013)



BLOG SATIŞI
Tekrardan ufak bir blog satışı daha yapıyorum.
Yeni gelecek olan ürünlerime yer açmak için kullanmadığım, az kullandığım ya da bana uymayan ürünleri elimden çıkarıyorum.
Tüm satışlarda olduğu gibi kargo'yu uygun fiyatlı olduğu için PTT KARGO ile gönderiyorum, kargo ücreti alıcıya ait. Satın aldığınız ürünü; ödeme yapıldıktan sonraki gün kargoya vereceğim ve takip numarasını mail atacağım.
Satın almak isteyen arkadaşlar, bana lunatulle@gmail.com adresinden ulaşabilirler.
Ürünlerle ilgili merak ettiğiniz sorular varsa yine bana mail atabilirsiniz. 




CARGO Lumieres Palet: 35 Tl 


Guerlain Terracotta 4 Seasons 00 Nude: 85 TL


Mac Hot Chocolate Ruj: 20 Tl (2 kez kullanıldı.)


Mac Fashion City Ruj: 15 TL


Estee Lauder Fuchsia Ruj : 20 TL


The Balm Instain Swiss Dot Allık: 20 Tl (1 kez swatchlandı)


The Balm Makyaj Bazı: 15 TL (1 kez denendi, tamamen dolu.)


IT'S SKIN BB Krem: 20 TL
(1 kez denedim. Yapısını sevmeme rağmen rengi açık geldiği için satıyorum. Rengini damarlarımın üstüne görebilirsiniz.)


Baktığınız için teşekkür ederim.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder