10 Ekim 2013 Perşembe

Mac Riri Collection Retro Matte Lipstick - Heaux






Sizi; Mac'in son zamanlarda fenomen haline gelen Retro Matte serisine ait bir koleksiyon rujuyla tanıştırayım: Riri'nin Haziran ayında çıkan koleksiyonundan Heaux...





Rihanna yani sevgili Riri'ciğimizin imzasını taşıyan bu ruja aşık oldum desem yeridir. Alalı 1-1,5 ay olmasına karşın, son 2 haftadır çılgınlar gibi bu ruju kullanıyorum. Rengi çok koyu ve mat yapısından dolayı yoğun olduğu için olduğu gibi sürmek, benim gibi naturel tarza sahip biri için intihar etmek demek. O yüzden ben hafifçe sürüp parmaklarımla dağıtarak rengi yumuşatıyorum.





Bu foto'da rengi olduğundan daha canlı ve açık çıkmış. Renk koyu vişne çürüğü diyebilirim. Yapısı oldukça katı ve kesinlikle kupkuru. Öyle ki bu ruju lip balm olmadan sürmeyi düşünemiyorum bile. Lip balm üzerine bile yayarken zorlanıyorum diyebilirim. Mac'in mat serisine ait rujlarım var ancak bu kadar kuru yapılı olanını henüz görmedim.


Renginden ve yapısından dolayı hata kabul etmiyor. Öncelikle dudak kenarlarını bir kalemle çerçeveleyip sürmekte fayda var. Kalıcılığı çok iyi, bir şeyler yiyip içmeme rağmen tamamen silinmediğini söyleyebilirim.





İnstagram'da bu rujun dudaklarımdaki görüntüsünü paylaşmıştım. Bence herkeste farklı duracak bir renk. Zira bana bu ruju aldıran sevgili Powderpuff Buket'te çok daha farklı duruyor, ben daha açık tenli olduğum için ben de biraz daha şarap rengi gibi,


Ruj, Mac'in internette sitesinde stokta yok ama belki mağazalardan bulunabilir. Fiyatı 50 tl.












3 yorum:

  1. yakışmış bence güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. Şu rujlardan yenmeyeni var mı? Ben dünya para verdiğimize değilde onları çay vs yutarak kendimi zehirlediğime gülüyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel gözüküyor!

    YanıtlaSil