3 Eylül 2013 Salı

Essence Lash & Brow Gel Mascara





Şekilsiz kaşlarımla kaş maskarası kullanması gerekenlerden biri de benim. Ama bu zamana kadar hiç öyle bir girişimim olmamıştı. Derken Essence'in bu ürününü keşfettim. 
Kaş maskarası nedir diye merak edenler varsa, kısa bir açıklama: Özellikle uzun kaşlarınız varsa ve itaatsizlerse, bu şeffaf maskaralar onları sabitleyip düzgün durmasını sağlıyor.


Fiyatını hatırlamıyorum ama 10 TL'nin altındaydı. Bunun Mac versiyonunu sevgili Görkem kullanıyor. Onun yazısını buradan okuyabilirsiniz. Ama ben kesinlikle bu tarz bir ürüne fazla para ödemeyeceğim için, tercihimi uygun fiyatlı Essence'ten yana kullandım. Süper başarılı diyemeyeceğim. Ama eğer böyle bir ürüne ihtiyacınız varsa ve benim gibi çok para ödemek istemiyorsanız bu ürünü deneyebilirsiniz.





Kaşlarımı boyadıktan sonra, hem fazla kalan ve topaklanan kısmı dağıtmak, aynı zamanda da sabitlemek için üzerine geçip bir süre bekliyorum. Çünkü yapısı oldukça ıslak ve kuruması biraz zaman alıyor.
Ben ürünü epey bir kullandım. Sanırım yarısına kadar geldi.
Kalıcılığı için pozitif birşey söylemek isterdim ama malesef... Belki sıcak ve nemli havaların etkisiyledir  bilemiyorum, birkaç saat dayanıyor, dayanmıyor; sonradan tekrar tazelemeniz gerek.
Yine de muadillerine bi dünya para veremeyeceğim için bunu sorun etmiyorum. Ancak bitince bir daha almayacağım.


Ürün aynı zamanda kirpikler için de kullanılıyor. Ben sadece bir kez denedim ve bu kadar başarısız bir ürün görmedim. O yüzden amacınız buysa hiç yanaşmayın derim.
Kısacası vasat bir ürün. Beğenenler olsa da ben beğenmeyenler kısmındayım.











6 yorum:

  1. Kirpik için beğenmedim ama kaş için şahane bir ürün ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kaşlarımı tutmadı. Birkaç saat sonra yine dağıldılar. O sertlik fazla kalıcı gelmedi bana. Ama tabiki bu kaş yapısına göre de değişiyor olabilir. Benim inatçı kaşlarım felaket, saç spreyi kullanacağım artık.

      Sil
    2. Hıı..evet yapısı inceliği çok önemli keşke yarasaydı sana :/ oriflamedede vardı böyle bir ürün birde ona bak derim.Saç spreyide iyi fikirmiş :))

      Sil
  2. Beğeneni cidden çok keşke seninde işine yarasaydı.. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben malesef beğenmeyen kısımdayım. Çare Saç Spreyi!!

      Sil
  3. Yok bende de ise yaramadi, bikac saat sonra eski haline dondu kaslarim >.< Saclarim kivircik diye kaslarimda oyle olmasaydi iyiydi haha

    YanıtlaSil