5 Eylül 2013 Perşembe

Bourjois Bronzing Primer Base Lissante Soleil






Bourjois markası benim gözümde Chanel'in dupe'udur. Hem ürün benzerlikleri, hem de aynı firmaya ait olmaları sebebiyle, Bourjois dururken Chanel bana gereksiz pahalı gelmiştir.
Uzun zamandır krem tarzda bir bronzer istiyordum. Aslında sevgili İnci'de görünce aklıma Chanel'in krem bronzer'ı düşmüştü. Araştıranlar bilir, bu ürün ülkemizde satılmıyor. Deli pahalı fiyatını söylemiyorum bile...




Ben de Chanel alamayacağımı kendime itiraf edip kabullenince, sevgili Meryem Yavuz'un (kendisinin Youtube kanalı var, mutlaka bakın.) alışveriş videosunda gösterdiği Bourjois'nın bu bronzer'ını görür görmez almaya karar verdim. Tabi yine riske girerek!!
Meryemin bu ürünü uygulayarak çektiği video'yu da izledikten sonra, sıkça alışveriş yaptığım Asos.com sitesinden ürünü sipariş ettim.
Ürün yaklaşık 10 gün içinde geldi, içini açınca biraz hayal kırıklığına uğradım. Çünkü paketin içinde kilometrelerce yol katedince, tabi ki ağzı burnu bir tarafa kaymış, bulaşık bir haldeydi.
Ben üstünü düzelttikten sonra buzdolabında biraz bekletip kendine gelmesini sağladım ve hemen kullandım.





Yapısı köpük gibi, hatta krem şanti diyebilirim. İnanılmaz yumuşak, sürer sürmez dağılıyor, kayboluyor. Üstelik inanılmaz bir kokusu var öyle ki bilmeyen birinin bunu çikolata sanması kaçınılmaz. Kim eline alıp kokladıysa kendinden geçti.





Bu fotoğrafta ürünü elimin üzerine bolca sürdüm. Rengi çok koyu gözükmesine karşın yapısı gereği asla bu kadar kalın ve koyu kalmıyor. İçinde en ufak bir parıltı, sim yok. Tamamen mat.
Turuncu gibi görünmesine karşın yüzünüzde öyle durmuyor. Ben ürünü yüzüme stippling tarzı fırçayla uyguluyorum. Siz de seyrek kıllı bir fırça ile uygularsanız çok doğal, belli belirsiz bir görüntü yakalayabilirsiniz.





Ürünü hafifçe dağıttığımda o koyu görüntü kayboluyor ve cilde hafif yanmış, hafif bronz bir renk sağlıyor.
Ürünün asıl amacı baz, yani fondoten altına makyajı sabitlemek için kullanılıyor. Ama ben ürünü, fondotenimin ya da bb kremimin üstüne, hafif renk katsın, bronzumsu bir görüntü yakalasın diye kullanıyorum. Zaman zaman da yanaklarımın çukur kısmında kontur için kullandım. Ama bence yumuşak yapısı gereği kontura uygun değil. Eğer buğdaysanız bu ürünü, canlılık vermesi için tek başına bile kullanabilirsiniz.

Benim çok beğendiğim bir ürün oldu. Evet bir Chanel olamaz ama, 30 liralık fiyatıyla dört Chanel alacağını düşünürsek asla pişman olmazsınız derim.
Türkiye'de henüz satışı yok, gelip gelmeyeceğini bilemiyorum inşallah gelir. Eğer içinizde riske girmekten korkmayanlar varsa, ürünü stokta olduğu vakit (sık sık stok dışı, nitekim şu anki gibi.) Asos'tan alabilirler.











1 yorum: