25 Haziran 2013 Salı

Missha Under Eye Brightener - No:2





Blog açmadan da önce Kore ürünlerine deli oluyordum, ama blog açtıktan sonra, özellikle de yeni ürünler deneyip tanıttıkça Uzakdoğu kozmetiği'ne büsbütün sardım.
Bunun birkaç sebebi var: Ürünler genel anlamda başarılı, ucuz ve çoğunun içlerinde güneş koruma faktörü veya faydalı bitkiler var.
Bana göre Kore ürünleri makyajda çığır açtı. Bizim için acı verici tarafı da tabi ki ulaşılabilirliği.. Hala Gümrük Yasağı devam ediyor ve ne alırsak alalım, riske ederek, gelmeyeceğini göze alarak sipariş ediyoruz.


Geçelim ürünümüze... Bu ürün, yanlış bilmiyorsam ülkemizde bulabileceğiniz tek Kore kozmetik markası olan Missha'ya ait. Ama sitesine girip baktığımda bu ürünü göremedim. Sanırım her ürünü satılmıyor. 
Ben ürünü tesadüfen Fatma'nın Instagram hesabında gördüm. Ondan sonraki ilk siparişimde de ürünü aldım. Fatma'yı bloğundan ve Instagram hesabından takip etmenizi öneririm. Kendisi de benim gibi bir Kore kozmetik fanı.




Ürünün uç kısmı görüldüğü gibi süngerli. Biliyorum hijyenik değil, yüzünüze sürüp tekrar tüpe sokuyorsunuz falan ama çok pratik. Çok az bir miktar yetiyor. Öyleki 2 nokta'dan fazla sürersem göz altlarım bembeyaz oluyor. 





Aydınlatıcının 2 rengi mevcut. Ben göz altlarımın çok koyu olmasını gözönüne alarak daha koyu olan rengi sipariş verdim. Eğer sizlerin de göz altları koyu ise, kesinlikle en açık renkten uzak durun.
 Likit bir ürün olmasına rağmen, aydınlatıcının yapısı oldukça yoğun. O yüzden mümkün olduğu kadar az ürünü inceltip yaymakta fayda var. Bir de sürdükten sonra çabucak sabitleniyor. Ben ürünü ilk zamanlar parmaklarımla yayıyordum, birkaç seferdir ise Real Techniques'in Pointed Foundation fırçası ile uyguluyorum. Bence en güzel sonuç yine parmaklarımla oldu.





Ürünün asıl amacı göz altlarını aydınlatmak, yani kapatıcılık değil. Ama bu ürün her ikisini birden başarıyor.
Gün boyu kalıcı, üzerine pudra geçmememe rağmen tekrar tazelemiyorum. Sabah sürüyorum, akşam iş çıkışına kadar dayanıyor. Bunun yanı sıra çizgi çizgi olmadı. Ama miktarı doğru ayarlamanız lazım. Biraz fazla kullanırsanız çizgilere dolması ya da kalıp gibi durması muhtemel.


Genel olarak çok beğendim. Aldığımdan beri de sürekli bunu kullanıyorum. Bana göre eksiği; renk skalası olabilir. Çünkü 2 numaralı renk bile gözaltlarıma açık kaçıyor. Bir de yapısı biraz daha ince olsa, daha risksiz bir ürün olurmuş.


Fiyatı ise şaka gibi, sadece 5,50 lira! Ben bu siteden aldım. Eğer riske girerim diyorsanız tavsiye ederim.
Sitenin kargo ücreti çok düşük değil, o yüzden sadece bu ürünü almaya kalkarsanız astarı yüzünden pahalıya gelir. Tavsiyem toplu alışveriş yapmanız veya biriyle ortak alarak kargoyu paylaşmanız.












7 yorum:

  1. İlk bakışta Essence far bazı sandım.Bu siteye bende sık sık bakıyorum ama cesaret edip sipariş veremiyorum bir türlü.Çok güzel ürünler var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar riskli sanırım çünkü gelmeyen siparişler varmış. Ama ben bu siteden belki 5-6 kez alışveriş yaptım ve hepsi geldi. Sanırım 100 TL üzeri siparişlerde takip numarası da veriyorlar ve her aşamasını takip edebiliyorsunuz. Bence bütçeni fazla sarsmayacak bir sipariş verebilirsin denemek için.

      Sil
    2. 100 TL ya lüzum yok. Benim yaptığım 50 TL'lık alışverişe de verdiler takip numarası. ;) Ürün ulaşımında bir sorun yaşamadım. Paketleme de güzeldi. :) Pakedin üzerine 'Fancy Good' yazmalarını rica etmiştim ben. Hemen dönüş yapıp hiç sorun olmadığını söylediler ve paket geldiğinde üzerinde hem fancy good yazıldığını hem gift olarak işaretlendiğini ve değerinin de 5 dolar olarak gösterildiğini gördüm.:) Kısacası ben de çok memnun kaldım bu siteden ve öneririm. ;)

      Sil
  2. Bu ürün de güzel görünüyor. Denenecekler listeme eklemiş bulunmaktayım. :)

    YanıtlaSil
  3. ben almıştım bu ürünü ama göz altlarımı acayip kuruttu sevmedim :)

    YanıtlaSil
  4. Denemek istediğim bir üründü, kesinlikle alacağım. Güzel günlerde kullan. :-)

    YanıtlaSil
  5. Uzakdoğu denildiği zaman bende çılgınlık başlıyor :D
    Ben 1 yıldan uzun süredir kullanıyorum hemde 1 numarasını ve çok memnun kaldım. Hem aydınlatıyor hem de kapatıyor ki bu benim istediğim özellik ♥
    Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için :* ♥

    YanıtlaSil