27 Haziran 2013 Perşembe

Laura Mercier Bronzing Duo - Coral Bronze






Laura Mercier kalite olarak tartışmasız çok iyi bir marka. Ben uzun zamandır kullandığım Secret Gramouflage kapatıcısından çok ama çok memnunum. Yüzümde kullanmak için bundan daha iyi bir kapatıcı bilmiyorum. Bir markanın herhangi bir ürününü kullanıp memnun kalınca ister istemez diğer ürünlerini de deneme isteği taşıyorsunuz. Bu ürünü de Morhipo'da çok uygun bir fiyata görünce almıştım. Sanırım 55 TL'ydi fiyatı. 





Aynı Glamouflage kapatıcı gibi ikili bir ürün. Bir tarafı allık, diğer tarafı bronzer olarak tasarlanmış.
Bunun iki rengi mevcuttu, ben şeftali tonlu olanını seçtim.





Bronzer olanın içinde çok hafif ışıltılar var ancak bir çok bronzer'daki gibi yüzünüze sürdüğünüzde belli olmuyor.
Allık kısmı ise yüzde çok sağlıklı duruyor ancak çok belirgin değil. Ben allık kısmını çok daha fazla beğendim.





Renkler ilk baktığınızda çok iddialı ve koyu görünüyor. Oysa pigmentasyonu oldukça zayıf. Swatch yapabilmek için resmen kazıdım. Bir de bastırdığım için sanırım hafif bir taşlaşma oluştu.





Gördüğünüz gibi çok fazla bir renk vermiyor. Hani bir Nars pigmentasyonu beklemeyin. Eğer bu fiyata almamış olsaydım muhtemelen kendimi yerden yere vururdum. Ama aldığım fiyatla kıyaslayınca fena değil. En azından yüzümde belli oluyor ve bir Dior kadar olmasa da kalıcılığı da iyi. Bir de şunu düşünebiliriz, eğer bu fiyata satılıyorsa ürün çok yeni değil. O yüzden de istediğim gibi çıkmamış olabilir.


Ben NC20'yim ve yazın NC25 oluyorum. Bana göre bu tondan fazla ten rengine sahip olanlarda bronzer belli olmayacaktır. Yine bence, bu ikili NC20'nin altında olanlar için harika bir seçim olabilir.
Dediğim gibi kaliteli bir ürün ama hayatımın ürünü değil. Hayatımın bronzer/allık ikilisi kesinlikle Dior Nude Paradise Duo Coral'dır. :))
Hoşçakalın.














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder