1 Nisan 2013 Pazartesi

Milani Baked Powder Blush - Rose D'Oro



Herkese Günaydın,
Bugün sizlere geçen sene Cherryculture sitesinden aldığım ve bir zaman önce yabancı bloggerlar tarafından da  beğenilen Milani markasının Baked pudra allıklarından Rose D'oro'yu tanıtacağım.





Öncelikle allığın ve genel olarak da Milani'nin ürün ambalajlarını beğeniyorum. Şeffaf bombeli tepenin etrafının altın yaldızlı plastik bir çerçeveyle çevrilmiş olması çok şık. Hem görsel olarak görüntüyü güzelleştiriyor, hem de ürünü görebiliyorsunuz.





Alt kısmında bir ayna ve fırçanın olduğu gizli bir bölüm var. Tabiki bu tarz fırçaların süs olmaktan öte bir görevi yok. Ama ayna konmuş olması çok hoş.





Bu allıkların renk skalası fena değil. Benim bu rengi seçmemde özel bir neden var, birazdan bahsedeceğim. Öncelikle ürün 3,5 gr ve fırınlaşmış bir ürün olduğu için kullan Allah kullan bitmeyecek cinsten.








Fotoğraftan da anlaşıldığı gibi, Rose Dor'o iddialı bir allık. Kendisi birçok blogger tarafından Mac Stereo Rose MSF'in dupe'si olarak gösterilmiş. Ben Stereo Rose MSF'e sahip değilim ama internetteki karşılaştırmalı swatchlara baktığımızda bu benzerliği görebilirsiniz.





Pembe-mercan renk içerisinde ciddi anlamda belirgin olan altın simler var. Cildinize sürdüğünüzde de bu simleri görebiliyorsunuz. (Mesela Essence Oz Koleksiyon allığında simler olmasına karşın, bu simler yüzünüzde belli olmuyor.) Üstelik bu simler bir süre sonra dökülme yapabiliyor ki ben uçuşan simlerden hoşlanmayan biri olarak pek hazetmiyorum bu durumdan. Bunun dışında sürümü biraz sert ama yapısı oldukça pigmentli. Öyleki tek fırça darbesiyle istediğiniz etkiyi yakalayabiliyorsunuz.


Ayrıca sevmediğim diğer bir konu, kalıcılığı. Malesef 3-4 saat sonra yüzden siliniyor ki, özellikle bu tarz simli allıklarda renk uçar-sim kalır cinsi görüntüyü sevmiyorum. Ama benim cildimde Nars hariç hiçbir allığın kolay kolay sabahtan akşama dayanmadığını da söylemem gerek.
Hadi ürünü özetleyelim o zaman!


Sevdiklerim:
1- Tasarım. İçinde ayna olması ve plastik olması sayesinde çantaya at-çık cinsten bir ürün.
2- Rengi. Canlı ve sıcak bir renk. Hele ki yazın yanık ten ve bronz makyajı güzel tamamlayacağını düşünüyorum.
3- Fiyatı. Şu an sitede 6,99 Dolar gözüküyor. Bence 12 TL'ye bulabileceğiniz en güzel allıklardan.
4- Pigmentasyon.

Sevmediklerim:
1- Simli yapısı. Evet çok seveni var ama ben bu kadar simli allıklardan hazetmiyorum ki buna Nars Super Orgasm da dahil!
2- Kalıcılık. Ne yazık ki tazelemek gerekiyor.
3- Ulaşmak zor. Malesef ülkemizde satılan bir marka değil.


Sonuç olarak tekrar almazdım ama aynı serisinin mat allıklarında hala gözüm var. Özellikle Luminoso sahip olmayı istediğim allıklardan.












2 yorum: