14 Mart 2013 Perşembe

Essence STAYS No Matter What Waterproof Eyepencil - 03 Smokey Grey





Essence markasını deneyen herkesin istisnasız mutlu olduğu konu bu kalemler. Diğer serinin kalemlerinden de iki tanesini almış ve kalıcılıklarından da, rengin yoğunluğundan da süper memnun kalmıştım.


Size bu sefer tanıtacağım kalem yeni seriye ait. Aslında stantta çift taraflı olanlara bakıyordum. Ama bunların da yeni oluduğunu görünce denemeye karar verdim.  




Essence BB kremin aksine; bu kalemlerin yapısı da tıpkı diğerleri gibi harika. Renk süper,  kremsi ve yumuşacık bir sürümü var. Bu arada rengi siyaha bakan koyu bir gri. Özellikle smokey makyajlara çok yakışacağını düşünüyorum. Ayrıca sürümünün kolaylığı sayesinde, eyeliner kullanamayanlar ya da zaman sorunu yaşayanlar için de kurtarıcı.


Her ne kadar suya dayanıklı ve 16 saat kalıcı olduğunu söylese de ne yazık ki ben buna katılamayacağım. Henüz makyajımda kullanmadım, ama elimin üzerinde ıslak mendille bastırdığımda kolayca çıkardım. Bu yüzden eyeliner'larında gördüğünüz performansı beklemeyin derim. 


Her zaman olduğu gibi fişini yine bulamıyorum. Ama bu da sanırım 4-5 TL civarıydı. Diğer renklerini, özellikle de kahve rengini almayı düşünüyorum. Fiyat-performans'a bakarsak Essence bu işi kesinlikle biliyor.










2 yorum:

  1. Makyajında kullanmadan yorum yapmasaydın keşke. Gözüne alerji yaptı belki ya da ne bileyim elinde olduğu gibi olmadı gözünde hemen aktı..Bu yorumlar hiç güvenilir değil bu yüzden. Aldığın gün yazmak zorunda değilsin ki ürünü. Bir hafta bekle öyle yaz yani. Ben çok saçma buluyorum kullanmadan yazılan postları. Yanıltıcı oluyor çünkü. Amacımız hobi zaten ama bilgi veriyoruz insanları alışverişe yönlendiriyoruz. Bu da bir sorumluluk doğuruyor ister istemez. Bence kullan öyle yorumla o zaman güvenilir bir post olur. Bunlar benim fikrim yanlış anlaşılsın istemem. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Ezgicim o zaman şimdi söyleyeyim. Kalem 6 saattie gözümde ve ne akma, ne de kaşıntı yaptı.

    YanıtlaSil