20 Ocak 2013 Pazar

Lush Mr Punch Sabun



 
 
 
Lush ürünlerine bayılıyorum. Birçok ürününü kullandım ve kullandıklarımın hepsinden de çok memnun kaldım.
Sabunların içinde açık ara favorim kesinlikle Honey isimli bal ve karamel kokulu sabun. Ben kesinlikle tatlı koku insanıyım. Ballı, bademli, karamelli, çikolatalı kokular beni kendimden geçiriyor. Ama elimdeki ürünlerin haricinde farklı kokulara da yönelmek istediğim için, bu sefer ki tercihimi Mr.Punch isimli sabundan yana kullandım.
 
 
Mr Punch, içerisinde birbirine karışmış meyve parçaları varmış gibi görünen, görüntüsüyle beni benden alan harika bir sabun.
İçerisinde frenk üzümü, ardıç yağı, misket limonu ve hindistan cevizi var.
Kokusunu kesin olarak şöyle tarif edeyim: Limonlu Dondurma!!
Evet kesinlikle bu. Ne zaman koklasam, bana yazın bayılarak yediğim nefis limonlu dondurmaları hatırlatıyor. Sanırım bu kokuyu veren misket limonu yağı.
 
 
Bana göre kokusu ve görseliyle harika bir seçim. Tek kötü tarafı, çoğu Lush ürününde olduğu gibi fiyatı. 'Alt tarafı bir sabun, sabuna para vermem!' diyenlerdenseniz, Lush size göre değil. Zira yukarıda devasa görünen ama aslında avuç içim kadar olan bu sabuna 18 lira ödedim. Gerçi bildiğimiz sabunlar gibi kolayca erimiyor. Ben küçük parçalar halinde kesip kullanmayı düşünüyorum. Bugün banyo için parğamın yarısı kadar bir parça kestim ve en ufak bir azalma olmadı.
 
 
Meyve kokulu ürünlerden ve görsellikten hoşlananlara tavsiye ederim. Bu arada, siz ne kadarlık isterseniz o kadarlık kesiyorlar. Hani benim gibi 18 Liraya almak zorunda da değilsiniz.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder