22 Kasım 2012 Perşembe

SKIN79 The Oriental Gold BB Krem






Merhabalar,


Maulumunuz yaz bitti, sıcaklar geçti, bir çoğumuz sevgili fondotenlerimize tekrardan kavuştu. Bense hala yoluma BB kremlerle devam ediyorum. Kabul, ben bir BB krem bağımlısıyım. Elimde olsa her markanın her çeşidini denemek isterdim. Çünkü ten makyajında aradığım her özellik bu kremlerde mevcut.


Kremlerin kapatıcılıkları, kolayca uygulanması ve kalıcılığı, üstüne üstlük içindeki bir takım faydalı maddelerle cildi beslemesi, ciltle bütünleşen yapısıyla oluşan o sağlıklı, aydınlık görüntü beni benden alıyor. Bozulmadan kullanılmayı bekleyen bi dünya fondotenim var ama ben hala burun kıvırıyorum. Sanırım bir müddet daha bu böyle devam edecek.


Favorilerimde de gösterdiğim Skin79 Havyarlı BB kremim bitince, serüvenime yine aynı markanın bu kremiyle devam etmeye başladım. Henüz birkaç kez kullandım ve en az diğeri kadar başarılı buldum.






Öncelikle ürünün tasarımına ve mor-altın kombinasyonuna bayıldım. Hem sağlam, hem de görsel olarak tatmin edici.
Ürün 30 ml. Evet kocaman bir şişe gibi görünüyor ama işin ilginç tarafı şu ki, bu şişe iki kısımdan oluşuyor. Mor olan kısım BB kremin olduğu bölüm, altın olan kısımda ise allık veya ruj olarak kullanabileceğiniz ürün bulunuyor.






Gördüğünüz gibi ürünün kapağını açıyorsunuz ve süpriz! aynasıyla, pembiş allığınız ya da isterseniz rujunuz karşınızda. Evet çok kalıcı değil ama, düşüncedeki inceliğe bayıldım.






Sarı kapak kısmını çıkardığınızda BB kremin olduğu esas bölüm görünüyor. Ağız kısmı bana çok değişik geldi. Siyah kısmın yan tarafından bastırdığınızda ortadaki delikten ürün geliyor. Ama elinizi iyi ayarlamanız gerek, fazla bastırırsanız fazlaca ürün ziyan oluyor.
Kapağın alt kısmını fotoğraflamadım ama, kapağın olduğu kısım tamamen allıkla dolu değil. Kapağın üst kısmı kadar bir miktar yerleştirilmiş diyebilirim.






Ürün kalın bir yapıda ve bej tonlu. Ama yüzünüze sürdüğünüzde sırıtmıyor ve ağır hissettirmiyor. Tabi ki bu BB kremlere mahsus bir özellik. Eğer bej tonlu olan fondoten olsa asla kullanamazdım. Ciltle bütünleştiği ve sırıtmadığı için bu kremlerde böyle bir sorun yaşamıyorum.






Fotoğrafta ürünü bileğime iyice yaydım. Ne kadar hafif ve doğal olduğunu görebilirsiniz. Varla yok arası ama yine de örtücü.


 



BB kremin hemen yan tarafında allığı swatchladım. Renk oldukça doğal, yanaktaki duruşu da çok güzel. Ne yazıkki kalıcılığı için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Gördüğüm en berbat kalıcılığa sahip, sürdüm ve iki saat sonra yanaklarımda allığın emaresi yoktu.


Genel olarak bakarsak ürünü çok beğendim çünkü benim cildime uygun bir ürün bu. Bir kere nemlendiriciliği çok iyi. Nemlendirici bile sürmeden uyguladım ve yüzümde en ufak bir gerilme-pullanma yapmadı. Yüzümdeki renk farklılıklarını dengeledi ve cildimi kendiliğindenmiş gibi doğal ve aydınlık gösterdi.
Bunun dışında çok kalıcı. Sabah sürdüm ve akşam iş çıkışına kadar tazelemedim. Kalıcıılığı bir yana, ürünün cildime zarar vermediğini bilmek bile harika.
Kalıp kalıp durmadığı gibi; yüzünüzde olduğunu bile unutuyorsunuz.
Bu krem, kuru ciltler için uygun, benim cildimde bile bu kadar nemli ve parlaksa, yağlı ciltler nasıl görünür hayal bile edemiyorum!


En son olarak bu ürün, gördüğüm en güzel BB krem ambalajına sahip. Evet çantaya at-çık tarzı değil, hem ağır hem de yer kaplıyor. Ama dayanıklı ve gösterişli.


Ürün Ebay ve Sasa.com'da satılıyor. Fiyatı da sanırım 15 Dolar civarı. Yurtdışına çıkacak olanlar ya da getirtme imkanı bulunanlaren azından bu ürünün simple boyundan edinebilirler.













5 yorum:

  1. Güle güle kullaaaan, gözün aydııın :)

    Hehe, benim uzak durmam gereken bir BB krem yani,yüzcağızım "ne yapsam da parlasam" diye düşünüp duruyor zira :)

    Allığın rengi de pek güzelmiş, BB kremin tonu da. Keşke allık kalıcı olsaymış :S

    NOT: Mail atmıştım sana, kestane kebap, acele cevap :)

    YanıtlaSil
  2. Canım benim bu krem yağlı ciltlere cızzzz! Hani ben genelde böyle kesin konuşmam ama bu krem ciddi tehlikeli. Sivilce yaptığını okudum bazı bloglarda, ben de henüz birşey yok, bakacağız...

    YanıtlaSil
  3. Ama zaten Skin79'un sitesinde de kuru ciltlere öneriliyor (US sitesindeki chart'a bakmıştım ben). Sende yapacağını sanmıyorum, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Bu markanın BB kremlerini Amazon'da görmüştüm, hatta acaba alıp ABD'den gelen bir tanıdığıma getirtsem mi acaba diye düşündüm. Hatta sitesine baktım, ibadullah cinsleri de varmış, hangisini denesem bilemedim. Sonra da aklım başka şeylere kaydı, vazgeçtim.

    Şimdilik BB krem namına Pure Beauty markalı olanla idare ediyorum, benim işimi fazlasıyla görüyor. Zaten genellikle kapatıcılığı biraz daha fazla şeyler kullanıyorum, BB kremi ise böyle fazla sosyal olmayan günlerimde. Ne yapalım, alışmışız bir kere böyle boya badana şeklinde sürünmeye, azı kesmiyor. :)

    YanıtlaSil
  5. Hayeda, aslında ince yapılı ürün kullanıp, kusurları kapatıcı ile örtmek daha sağlıklı. Bu şekilde cilt yorulmuyor. Ama tabi ki tercih meselesi, bebek gibi kusursuz görünmek de hoş oluyor:))
    İBaşakçım teşekkür ederim..

    YanıtlaSil