27 Kasım 2012 Salı

Essence Twilight Allık ve Pudra ile Nars ve Mary-Lou Karşılaştırması







Merhabalar,
Biliyorsunuz Essence'in Twilight koleksiyonu şu sıralar oldukça popüler. Az sayıda, sınırlı üretim olunca; bir de buna Gratis'in iki günlük %50 indirimi eklenince, tabiri caizse ürünler 'tutanın elinde kaldı'.


Eğer siz de bu koleksiyona ulaşabilen şanslı kesimseniz ne mutlu size! Eğer değilseniz, fikir vermesi açısından bu ürünleri, elimdeki başka ürünlerle karşılaştırdığım kısa bir video hazırladım.


Ne yazık ki resimlerini çekip bloğa eklemek aklıma gelmedi. Ama ışığı ayarladığım bir ara resimleri de ekleyeceğim.











7 yorum:

  1. ne güzel bir video olmuss elinize sağlık bayıldım karsılaştırmaya :))

    YanıtlaSil
  2. bu arada twitterdan blogunuzu tavsiye edeceğim ne kadar güzel yazılarınız var azıcık izleyici :( insanlar görmeli :)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim, çok güzel, çok onore edici sözler bunlar. Beğenmenize çok sevindim.

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten şahane video olmuş. Essence Twilight allığı almak cidden mantıklıymış. NARS'ın o rengini kullanamazdım, kurdeşen dökerdim sanırım. Benim için iyi seçim olmuş :)

    Fakat, Twilight pudrayı bulamadığıma şimdi daha çok üzüldüm :( güzelmiş cidden, tüh...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakçım, ben burda bulursam sana alacam bir tane. Bazı Gratis'lerde hala Miami koleksiyonu var. Ben takip edeceğim, olur da denk gelirsem sana kaparım bir tane:)

      Sil
    2. Canımsın :) Valla süper olur! Ben de denk gelirsem uzak bir AVM'de bir Gratis var, bir umudum orası. Bakacağım :) Haber ederim :) Öptüm!

      Sil
  5. ne güzel bir video, essence'i mutlaka denicem artık bu arada blogunla yeni tanıştım ben de beklerim missinem.blogspot.com

    YanıtlaSil