14 Kasım 2012 Çarşamba

Bobbi Brown Petal Eyeshadow Strip Palet







Bobbi Brown'un 5 mini fardan oluşan bu küçücük, minnacık palet, geçen seneki Elca ziyaretimden kalma. Elca'da MAC ürünleri bulmak neredeyse imkansız olduğundan, genellikle Bobbi Brown standlarına yönelirim. Zaten benim gözümde, Mac'in kült olmuş bazı ürünlerini saymazsak; Bobbi Brown çok daha kaliteli ve başarılıdır. Fiyatları da, Elca'dan bile alsanız ucuz değildir.
Bende Bobbi Brown'un birkaç farı var. Farların yoğunluğu başarılı, renkleri de farklı olduğundan her zaman bu markaya hayran oldum. Bu palet de tek bir taneydi ve markaya göre ucuz ama, bu ebata göre pahalı sayılabilecek bir rakama aldım. :))



Normalde Bobbi Brown ambalajlarını severim; kullanışlı ve dayanıklı aynı zamanda da şık olur. Ama bunda ne yazık ki ambalaj namına birşey yok. Sanırım tester fazlası bir ürün. Palet; plastikten bir kutu içine konulmuş. Muhafazalı ama dandik görünüyor.






Paletin ebatını göstermek açısından keşke karşılaştırarak foto çekseymişim ama size şöyle tarif edeyim; avuç içime sığıyor. Her bir farın konduğu pan, klasik kalemtraştan biraz daha küçük (Fotoğrafta kocaman olduklarına bakmayın yani.).
5 tane ışıltılı karışık fardan oluşuyor ve toplam ağırlığı 3,5 gr. Ama asla far bitiremeyen bir insan olarak, benim için problem değil.






Paletin arka yüzünde her bir farın adı ve farların cinsi yazıyor. Bir far hariç tüm farların yapılarını ve renklerini beğendim ama sarı renkli ve içinde simler olan 'Gold Rush' isimli fardan nefret ettim. Farın rengini vermemesi bir yana; bir kere o simler her yere saçılıp bulaşıyor. Ayrıca farın üzerine dikkat ederseniz, taşlaşmayı da farkedebilirsiniz. Tekli bir far olsa bozulduğunu düşünürdüm ama setin içindeki diğer farlarda böyle bir olay yok. Anladığım kadarıyla bu farda bir hata var.






Farlar: Ivory, Gold Rush, Petal, Heather Mauve, Mahogany



Ivory; ince yapılı mat sayılabilecek beyaz bir far. Mat sayılır diyorum çünkü içindeki ışıltı sürdüğünüzde belli olmuyor. Yapısı hafif ve kireç gibi durmuyor, çok fazla da renk vermiyor. Böyle açık renkli farları göz kapağımdaki koyuluğu hafifletmek için kullanıyorum ama bu far bunun için yeterli değil. Bu yüzden pek tercih etmiyorum.
Gold Rush; bahsettiğim gibi yüze göze bulaşan ve parıl parıl parlayan simleri ve belli belirsiz rengi yüzünden sevemediğim bir renk oldu.
Petal: Bu da tıpkı Ivory gibi ince yapılı ve pek renk vermiyor. Ama yine de baz üstüne kullanıldığında, güzel durabilecek tatlı bir pembe.
Heather Mauve: Bence farın iki muhteşem renginden birisi bu. Her ne kadar 'leylak' diye tanımlansa da, içinde hafif ışıltıları olan, pembelik barındıran enfes bir taupe rengi. İtiraf ediyorum, paleti aldığıma memnun olma sebebim budur!
Mahogany: Bildiğiniz acı kahve. İçinde fotoğraflarda belli olmayan çok hafif ışıltı var. Son derece pigmentli. Gölgelendirme için ya da eyeliner olarak kullanılabilir. Hatta içindeki ışıltı olmasa, kaş farı olarak bile kullanabilirdim. Son derece güzel ve kullanışlı bir renk.



Paleti genel olarak çok başarılı bulmadım açıkçası. Ama Heather Mauve ve Mahogany renklerinin güzelliği hatrına pişman değilim. Bu iki renk tüm palete bedel! Kalıcılıkları için birşey dememe gerek yok. Genel olarak tüm Bobbi Brown ürünleri gibi başarılı. Paletteki renkleri tek tek de bulmak mümkün ama hala satılıyor mu bilemiyorum.













1 yorum: