20 Ekim 2012 Cumartesi

Renkli Eyeliner Makyajım


 
 




Merhabalar kızlar,
Makyajsız yüzümden de anlayacağınız gibi bir makyaj videosu çektim.
Ten makyajında Skin79 BB krem ile Nars Sheer Glow-Fiji fondoteni birlikte kullandım.
Ardından göz makyajımda, Stila-in the garden paletteki renkleri kullanarak yeşil-mürdüm ağırlıklı bir makyaj yaptım. Makyajı LASplash markasının isimli pembe renkli eyeliner'ı ile tamamladım.
Göz makyajım koyu ve iddialı olduğundan; yanaklarıma oldukça soft tonlu bir allık olan Loreal'in True Rose isimli 102 numaralı allığını uyguladım.
Dudaklarımı, No7-Nude dudak kalemi ile belirginleştirip, BarryM-54 numaralı ruju hafifçe sürerek makyajımı tamamladım.
 
 
 
Makyajımda kullandığım ürünlerin toplu fotoğrafı:
 
 
 
 
Konu mankeni eyeliner'ımız da bu, görüldüğü gibi oldukça güzel metalik bir pembe rengi var. Üstelik çok da kalıcı. Sürdükten sonra akşama kadar ne akma, ne dağılma yaptı.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

3 yorum:

  1. gerçekten teşekkür ederim açıklayıcı bir video olmuş en azından diğerleri gibi yüze sürülmesi gereken kozmetikleri kola sürüp hiçde açıklayıcı olmayan tanıtımlar gibi olmamış sağolun blogunuzu sevdim

    YanıtlaSil
  2. o allık şahaneydi yaa lorealin allığı dimi o.şimdi onu bulamıyorum.şahane bir renge ve yapıya sahipti

    YanıtlaSil
  3. Luna'cım, ellerine sağlık! Gerçekten detaylı, açıklayıcı bir video olmuş.

    NARS fondötenin ışıltısına bayıldım, nefismiş! Skin79 BB krem testerını denediğimden beri BB kremlerin şahı bana göre :)) Göz makyajını daha net inceleyebilmejk için keşke en son yakın plan bir foto koysaydın, eyeliner'ı çok merak ettim!

    Benim göz kapaklarım da düşük; fakat, Inglot MUA'sı Ömer şahane bir makyaj tekniği göstermişti. Makyaj yapınca epey kalkık görünüyor artık :) Çok özel bir şey yapmaya da gerek yok. Makyajı normal yapıp en son bir makyaj temizleme mendilini parmağına doluyorsun ve gözün bittiği yerden kaşına doğru makyajın "fazla kısmını" siliyorsun :) Tabii bu iş için concealerı en son sürmek gerekiyor :) Aklında olsun :)

    Öpüyorum çok!!!! Başak

    YanıtlaSil