5 Ekim 2012 Cuma

Carmina Far - 03







Günaydınlar herkese, hayırlı cumalar. Bir haftayı daha bitirdik, üstelik havalar da böyle güzel giderken, hafta sonu kendimizi sahile, çimene atmamız muhtemel :))
Görmüş olduğunuz bu far Carmina markasına ait. Carmina markası hakkında pek bir bilgim yok. Bu farı da, birkaç yıl önce bir parfümeride görüp rengine vurulup almıştım.






Farın üzerinde isim namına birşey yok. Sadece numara var. Görmüş olduğunuz gibi bendeki 3 numara.






Her drugstore markamızda yaşadığımız 'dandik ambalaj' olayı, bu farda da kendini göstermiş. Plastik bir kabı var. Özellikle kapak kısmı çok başarısız, hani biraz fazla açsanız kırılması içten bile değil. Bir ara bu uydurmasyon ambalajlı farlarımı toplayıp pan kısımlarından ayırarak bir palet oluşturmayı düşünüyorum. En azından tek bir yerde toplanırlarsa belki kullanma şevki gelir bana.






Farın yapısı, fırınlanmış farlara benziyor, sanırım terracota farlardan. Üzerinde yapı ve içerik gösterir hiçbir ibare yok. Bu büyük bir eksiklik. Ben alalı epey bir zaman olduğu için belki değişmiştir, en azından ben öyle umuyorum. Herneyse, farın ambalajını görmemezlikten gelirsek, yapısı oldukça güzel. Bir kere oldukça pigmentli. Kolayca rengini veriyor, oldukça rahat sürülüyor. Bazsız bile kalıcılığını beğendim. Bana Milani'nin Naked farlarını hatırlattı.






Bu da kolumdaki swatch'ı. Rengi oldukça tatlı pembemsi bir mürdüm. İçinde sim falan yok ama parlak bir görünüşü var. Ben alırken bu rengi özellikle seçtim çünkü o kadar hoş ki, allık olarak bile kullanılabilir. Bu markanın ürünlerine bakmak isterseniz, parfümerilerde kolaylıkla bulabilirsiniz. Fiyatı da oldukça hesaplı.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder