12 Eylül 2012 Çarşamba

Etude House Proof 10 Eye Primer







Her ne kadar primer kullanmayı 'ayrıntı' ya da çoğu zaman 'angarya' olarak görsem de; primer kullanılarak yapılan makyajın çok daha kalıcı ve belirgin olduğu kaçınılmaz. Özellikle yağlı göz kapaklarınız varsa veya kullandığınız farlar istediğiniz yoğunlukta değilse; istenen görüntünün yakalanmasında far bazlarının kurtarıcı olduğu kuşkusuz.



Çeşit çeşit marka içinde, tüm dünyada öne çıkan ve kalitesi ispatlananların başında Urban Decay ve Too Faced far bazları açık ara önde. Bende her iki markada mevcut ve gerçekten çok iyiler. Ancak bunların yanı sıra; Türkiye'de tanınmayan, sanırım henüz hiçbir blogger arkadaşın kullanmadığı ve dolayısıyla tanıtmadığı  başka bir makyaj bazından bahsetmek istiyorum sizlere: Etude House Proof 10 Eye Primer..






Biraz UD far bazını andıran bir şişesi var ve uç kısmı da tıpkı onun gibi süngerli. Aslında primer olayında tüplü ürünleri daha çok seviyorum. Her ne kadar daha şık görünse de; bu tarz ambalajda, içinde fazlasıyla ürün kalıp, ziyan oluyor. 






Hafif sedefli-pembemsi bir rengi var. Gökapağıma fırça ile çizgi çekip, parmaklarımla yayıyorum. Birkaç sn içinde kuruyor ve ardından farı uyguluyorum.










Gelelim yorumlarıma!.. Arkadaşlar tek kelime ile müthiş! Kalıcılık, belirginlik, göz kapağında birikmeyi önleme; hani bir bazdan ne beklerseniz bu ürün hakkını fazlasıyla veriyor. Kolumdaki swatch'ta, MAC Angel Flame paletteki Feather Pink rengi uyguladım. Göründüğü gibi tek başına kullanıldğında son derece belirsiz, oysaki bazımızın üstüne sürdüğümüzde capcanlı bir pembe oluyor.



Kalıcılığını anlatamam, beni o kadar şaşırttı ki!.. Sabah saat 9'da sürdüğüm far; akşam ben çıkarana kadar aynen gözümde duruyordu. Gün içinde ya da gün sonunda tazeleme gereği duymadım. Ne bir birikme, ne uçma sorunu yaşadım. Ben silmeden çıkmadı, hatta çıkarmak için makyaj temizleme mendilleri yetersiz kalıyor, o derece kalıcı yani. 



Üstelik bu ürünün fiyatı sadece 15 Tl... Ben yasaktan önce almıştım, keşke bir-iki tane daha alsaymışım. Bu ürünü kullandıktan sonra anladım ki, Too Faced ya da Urban Decay'in bazlarına bayıldığım para sadece israf. Aynı işi, onlar kadar iyi yapıyor üstelik 3/1 fiyatına! Umarım Etude House markası da Türkiye pazarına girer, zira girerse bu kesinlikle gözüm kapalı 'alın!' diyeceğim bir ürün.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder