28 Eylül 2012 Cuma

Etude House Baby Skin Base #2 Apricot Beige








Yine vakti zamanında Ebay'den aldığım bir ürünü yazıyorum. Etude House markasını kozmetikle içli dışlı olup da bilmeyen yoktur sanırım. Her ne kadar BB krem çılgınlığıyla hayatımıza girmiş olsalar da, Kore markalarının denediğim bir çok makyaj ve cilt ürününden oldukça memnun kaldığımı söyleyebilirim. Umarım Missha gibi Skin Food ve Etude House ürünleri de ülkemize gelir.



Baby Skin Base, adından da anlaşılacağı gibi bir makyaj bazı. Bu bazın iki rengi var; yeşil ve bej. Yeşil renkli olan, ciltteki sivilceleri, kızarıklıkları nötralize etmek için kullanılıyor.






Görüldüğü gibi şişesi pompalı. Aynı zamanda kabı şeffaf olduğundan, içinde ne kadar ürün kaldığını da görebiliyorsunuz. Ürün 30 ml. ve bence bir baz için yeterli. Kıvamı ne çok katı, ne çok sıvı. Renkli nemlendiriciye benzetebiliriz. Hatta çok açık ciltler, ciltlerine güzel bir parlaklık vermek için tek başına bile kullanabilir.






Bendeki 2 numaralı apricot beige yani bej renkli olan. Bu rengi seçtim çünkü hem çok aşırı sivilcem yok, hem de koyu renk fondotenime ya da renkli nemlendiricime katarak da kullanabilirim diye düşündüm.






Burda bileğime iyice yedirdim. Damarların üzerine dikkat ederseniz hafif bir ışıltı ve aydınlık olduğunu görebilirsiniz. Ben uygulamayı parmaklarımla yapıyorum ama süngerle de sürülebilir. En sevdiğim tarafıysa gözeneklerimin belirginliğini azaltması oldu. Mesela dün, gözeneklerime dolup beni çileden çıkaran Benefit some-a kind fondotenden önce uyguladığım ve çok daha güzel bir görüntü yakaladım.



Gelelim ürünün sevdiğim özelliklerine;
1. Ciltte abartısız bir beyazlık veriyor ve renk eşitlemesi sağlıyor.
2. Fondotenin kolayca yayılmasını sağlıyor.
3. Fondoteni sabitliyor ve daha güzel görünmesini sağlıyor.
4. Çok güzel, bebek pudrası gibi hafif bir kokusu var.
5. Ucuz.
6. Ambalajı çok kullanışlı.



Beğenmediğim yanları;
1. Ulaşılması zor hatta bizim için imkansız. Kozmetik yasağı olmasa bile Ebay dışında alınabilecek bir yer yok.
2. Tüm ciltler için uygun olduğu söylense de, çok kuru ciltlere uygun olduğunu düşünmüyorum. Cildimi nemlendirmeden sürdüğümde hafif bir gerginlik yaşadım. Yağlı ciltli olanlarda da birkaç saat sonra parlama olduğunu okumuştum. Sonuç olarak normal ciltler için iyi bir ürün diyebiliriz.











1 yorum:

  1. Etude House'un ürünleri çok kaliteli olmasa da cici kapları için alınmaya değer kesinlikle :)

    YanıtlaSil