14 Ağustos 2012 Salı

RIVAL DE LOOP RUJLAR - 101 ve 50






Merhabalar arkadaşlar,
Aslında bugün ilk olarak bitirdiklerim postu yazmayı düşünüyordum ama sonra vazgeçip bununla ilgili video yapmaya karar verdim. Sanırım böylesi daha iyi olacak.



Bugünkü postumuz ise Rival De Loop marka rujlar. Biliyorsunuz bu marka Rossmann'a özel, yani sadece Rossmann'larda satılıyor. İlk Rossmann alışverişimde renklerini ve sudan ucuz fiyatlarına vurulup almıştım. Sanırım 4 lira civarıydı. Yani bu fiyata almayanı döverler zaten :))






Bu iki rengin numaraları 101 ve 50. 101 numara güzel bir çikolata kahvesi, aslında dudakta bu kadar koyu görünmüyor, aksi taktirde kahve tonlu rujlardan nefret eden ben asla almazdım. Normalde kendime kahve tonları yakıştırmam ama bu rujun rengini ve duruşunu çok sevdim. Diğer renk ise benim almaktan bıkmadığım şeker pembe tonlarında oldukça canlı ama aynı zamanda doğal duran bir renk.






Bu rujların canlılıkları ve duruşları harika. Mat bitişli olduklarından oldukça yoğunlar ama siz yoğun bir görüntü istemiyorsanız fırça ile sürüp yoğunluğunu azaltabilirsiniz. Rujların alırken en çok dikkat ettiğim kısmı kokularıydı. Çünkü aşırı baskın, parfümlü hiçbir makyaj ürününü süremiyorum. Ama Allahtan bu rujlarda böyle bir sorun yok. Hafif bir krem kokusu var ama rahatsız edici değil.



Sanırım herkesin bu rujdaki eksi noktasına ben de katılıyorum: Kuruluk. Eğer pul pul dudaklarınız varsa (misal ben), altına balm sürerek kullanmakta yarar var. Aksi taktirde dudaktaki çatlakları belirginleştiriyor. Kalıcılıkları orta seviyede diyebilirim.Tabi ki bu, en pahalı ruju bile dakikalar içinde yok eden biri olarak beni çok bağlamıyor. Kuruluk deseniz, çoğu mat rujlarda olan birşey, 3 liralık rujda da oluversin canım!



Neden bilmiyorum ama, bu rujları Flormar'ınkilere benzetiyorum. Yani kalite olarak bana oldukça benzer geliyor. RDL rujlar, Flormar'ın 3'te 1'i fiyatı. Flormar'ı da seviyorum ama bir ruj fiyatına üç tane alma fikri beni daha çok cezbediyor. Eğer ki ucuz ama güzel tonlarda, mat bitişli yoğun rujlar arıyorsanız bunları kesinlikle öneririm. Eğer fırsat bulursam bu hafta gidip aklımda olan bir-iki rengini daha alacağım.  










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder