1 Ağustos 2012 Çarşamba

NYX CREME BLUSH - HOT PINK









NYX markasının diğer birkaç ürününden memnun kalınca, yabancı bloglarda sıkça gördüğüm allıklarından da denemeye karar verdim. Daha önce tanıttığım Cinnamon pudra allığın yanında, Boho Chic ve Hot Pink renklerini sipariş verdim.






Bugün tanıtacağım Hot Pink rengi. Renk gerçekten de adının hakkını veriyor. Ben bu kadar canlı, bu kadar pigmentli ve kullanılması bu kadar zor bir allık görmedim. O kadar ki parmak veya fırça ucuyla çok çok az sürmeniz gerekiyor, aksi takdirde aynada göreceğiniz kişi tahmin edin kim: Şeker Kız Candy :))





Rengini çok beğenmeme rağmen bu allığı kullanırken ecel terleri döküyorum. Uygulamak için zaman ve dikkat gerekiyor. Aslında benim gibi açık tenliler için oldukça riskli, bence biraz daha buğday tenlilerde, özellikle de yanık tende çokhoş duracaktır. İçinde, sim, glitter veya herhangi bir ışıltı yok. Tamamen mat bir allık. Ama yanakta ıslak duruyor. Ben bu allığı ruj olarak da kullanıyorum. Özellikle yanaklara hafifçe geçip, dudakları yoğun tutunca; sanki aynı tonda bir ruj yakalamışsın gibi birbirini bütünleyen bir makyaj oluyor.



Krema gibi kolayca yayılıyor ve kalıcığı da fena değil. Sonuçta 20 liralık bir allıktan, YSL performansı beklemiyorum tabi. Aslında Natural rengini de çok beğendim. Belki bir ara Douglas'a gidip deneyebilirim. Sonuçta yurtdışı kadar avantajlı olmasa da, en azından burdan alabilmek gibi bir seçeneğimiz var.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder