8 Ağustos 2012 Çarşamba

LOREAL COLORAPPEAL TRIOPRO FAR - 302 Kaki Peach










Loreal'in bu farı, benim en eski makyaj ürünlerimden. Tabi o zamanlar öğrenci olduğumuz için, Loreal bile bizim için oldukça pahalı ve ulaşılmazdı :)) Gerçi hala ucuz olduğunu düşünmüyorum ya, o da başka bir mesele!






Ürün plastik, kırılmaya, çatlamaya da müsait bir ambalajda tasarlanmış. İki far ve bir tane de kremsi aydınlatıcı olarak düşünülmüş. Farlar rengini gayet güzel verirken, adınlatıcı olan kısım ne yazık ki çok başarısız. Kutusunda yoğun bir pembe görünmesine rağmen, parmaklarınıza sürdüğünüzde neredeyse hiç renk yok. Zaten kolumdaki swatch'ta da durum belli oluyor.



Ürünlerin içinde hafif ışıltılar var. Farların sürümü de çok yumuşak ve pigmentli, kolay dağılıyor ve blend ediliyor. Kalıcılıkları tüm loreal farları gibi, çok bir beklentiniz olmasın. Ben özellikle ortadaki haki-yeşili çok beğeniyorum. Bir ara sadece bunu tutayım, diğerlerini çıkarıp başka far presleyeyim diye düşündüm ama sonra kıyamadım. Zaten gördüğünüz gibi aydınlatıcı kısım da bitmek üzere. Sanırım bu farı bitireceğim! Belki bir dahaki project pan listeme bu ürünü ekleyebilirim.



Ürünün 'pro' ibaresine, ben 'hadi canım ordan!' diyerek cevap vermek istiyorum. Onun için daha bir fırın ekmek yemeleri gerek. Bildiğim kadarıyla biraz değiştirilmiş olarak ürün hala satılıyor. Ben fiyat-performans açısından yetersiz buldum. Ama zevk meselesi tabi, denemek isteyen olursa farklı renklerini de bulabilir.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder