30 Ağustos 2012 Perşembe

BOBBI BROWN SHIMMER WASH EYESHADOW - Rock 18




 
Herkese mutlu bayramlar.
Tüm Türkiye'nin Zafer bayramı kutlu olsun. Allah bizi bölmek isteyenlere fırsat vermesin, birlik ve beraberliğimiz ilelebet baki kalsın inşallah. (amin)









Bugün size, görmüş olduğunuz bu harika farı tanıtmak istiyorum. Rock, ışıltılı gri bir renk. Yumuşacık, ipeksi bir dokusu var. Benim açımdan en güzel tarafı; ince ve hafif olması, gözde ağırlık yapmaması. Çünkü göz kapağımla ağırlık kaldırıyormuş gibi hissetmekten nefret ediyorum.


Sürümü oldukça kolay, kolayca yayılıyor, blend ediliyor. Dayanıklılığı harika, Sabah sürdüğümde akşam iş çıkışına kadar gözümde kalıyor, bu da yaklaşık 8-9 saat demek. Benim için oldukça iyi bir süre. Gün içinde tazeleme yapmadım, gerek de duymadım.
 
 
Çizgilenme yapmaması ve gözün katlanan kısmında birikmemesi de farı üstün kılıyor. Zaten genel olarak BB farları oldukça dayanıklı. Özellikle krem farlarını şiddetle tavsiye ediyorum.






Bobbi Brown'un en sevdiğim taraflarından biri de pratik ve şık ambalajları. Siyah kare bir plastik üzerinde şeffaf bir kısım var. Böylece açmadan rengi görebilyorsunuz. Fakat ben takıntılı olduğum için, çizilmesin diye sevdiğim ürünleri genelde kutularıyla saklıyorum.
 
 
 



 
 
 
Bobbi Brown farların bir başka özelliği de, tıpkı Mac farlarda olduğu gibi, far'ı çıkarıp palet içine  transfer edebilmek. BB'un kendi paletleri var ama bunun için para vermeye gerek yok. Herhangi bir metal kutu'yu da bunun için kullanabilirsiniz. Akşam yayınlayacağım video'da da kutu alternatifi ve kutuları nerelerden bulabileceğinizi gösterdim.
 
 
Oldukça ışıltılı bir yapısı olmasına rağmen, içinde kesinlikle glitter yok. Toz toz olmuyor ve dökülmüyor. Bu arada bu farların ödüllü olduğunu da belirteyim.
 
 
Far'ın gölgedeki hali ile güneş ışığındaki görünüşü arasında ciddi fark var. Bu yüzden iki halini de fotoğrafladım... Aşağıdaki foto gölgede çekildi. Görüldüğü gibi renk oldukça mat gözüküyor.






Burda ise güneş ışığında. Burdaki fotoğrafta renk ve ışıltısı daha iyi seçiliyor.








 
Bobbi Brown'un tekli farlarının fiyatı  70 Tl. Boyner'lerde bulabilirsiniz. Sanırım İstinye Park Sevil'de de görmüştüm ama emin değilim. Ben her zaman olduğu gibi yine Elca'dan almıştım. Eğer gidebilirseniz oraya bir göz atın. Aynı renk olmasa bile, başka renklerde tekli farlarından mevcuttu. Elca'daki fiyatı 20 ya da 25 liraydı.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder