7 Temmuz 2012 Cumartesi

MAKYAJ ÇANTAMDA NELER VAR?








Dün akşam ne yazayım diye düşünürken aklıma bu geldi. Kameram bozuk olmasaydı bununla ilgili bir video yapmak istiyordum. Şimdilik resimli bir yazı olsun, yakında video'sunu da çekerim.

Sabahın köründe kalkıp, 15 dk'da hazırlanan bir insan olarak, makyajımı genelde işyerinde yapıyorum. Dolayısıyla makyaj çantamda işyerinde duruyor ve özel bir durum olmadıkça bir hafta boyunca aynı ürünleri kullanıyorum. Hafta sonu yanıma alıp, evde canımın istediği başka ürünlerle değiştiriyorum, çok cinsim galiba :P









MAC MINERALIZE SPF 15 FONDOTEN : Bu hafta fondoten olarak bu mineral fondoteni kullandım. Bu fondoteni çok seviyorum. Rengi NC25.

CARGO ALLIK - ROME : Sephora indiriminden kaptım. Rengi o kadar güzel ki anlatamam. İçinde altın rengi simler olan şeftali-coral bir allık. 8.9 gr. Asla bitmez.

THE FACE SHOP LOVELY MAKYAJ BAZI (02-Purple) : re ürünlerine zaafım var. Ten ürünlerindeki Spf oranının yüksek olması, beyazlaştırması, iyileştirmesi vs. sebeplerle bir sürü ürün edindim. Bu bazı da, baz diye tutunduğum bir dönemde internet araştırmalarımın sonunda keşfettim. Bendeki rengi mor. Ciltteki solukluğu ve sarılığı alıyormuş. Fena değil.

NIP + FAB EYE FIX BRIGHTENING CONCEALER : İşte bu ürün hakkında bir yazı yazmam gerek. Türkiye'de hiçbir blogta görmedim, hatta internette bile fazla bir bilgi yok. Denemek için ASOS'tan almıştım. Göz kremi, concealer ve aydınlatıcı olarak geçiyor. Resimli ve ayrıntılı bir post yazacağım.

SEPHORA RUJ : Bunu da Sephora indiriminden almıştım. Numarası G07. Islak görünümlü mora bakan bir pembe.

TOO FACED LASHGASM MASCARA : Too Faced Beautiful Dreamer setinin mascarası. İlk kullandığımda fırçayı gördüğümde "üff ya bu nasıl fırça, ne uzatır, ne dolgunlaştırır" diye düşünmüştüm ama sürdüğüm an şaşırdım. Benim kirpiklerim hem kısa hem de zayıftır. Ama bu fırça kirpiklerimi çok güzel uzattı, tel tel de ayırdı. Kirpiklerimin duruşuna bayıldım. Dolgunlaştırıcılığı süper değil ama ben yine de beğendim.

LOREAL CARBON BLACK LINEUR INTENSE EYELINER : Kullandığım en güzel eyeliner. Çok beğeniyorum. Kopkoyu bir siyah. Fırçanın ucu güzel, düzgün çekebiliyorsunuz. Uzun zamandır kullanıyorum. Bitince de almayacağım, Loreal grubunu malum deneyler yüzünden protesto ediyorum çünkü.

TOO FACED SHADOW INSURANCE CANDLELIGHT FAR BAZI : Bu da setten çıktı. Işıltılı bir primer. Bu benim Too Faced marka tek far bazım ve memnun kaldım. Sabah sürdüğüm far akşama kadar topaklanmadan gözümdeydi.

TOO FACED EXCLUSIVE EYE SHADOW QUAD 4'LÜ FAR : Toprak-kahve tonlu far seti. En çok Teddy Bear ile Blonde Ambition'ı kullandım.

ELF EYEBROW KIT : Elf'in kaş kiti. Sanırım ben de Bilgen gibi bunun dibini göreceğim. Çok seviyorum, çok doğal duruyor. Jel ve pudra olmak üzere iki parçalı bir ürün. Jel kısmı ile kaşları doldurup, pudra kısmı ile sabitliyorsunuz. Ama ben pudra kısmını kullanmıyorum. Bendeki en koyu renk.

LAURA MERCIER SECRET CAMOUFLAGE (SC-3) : Demirbaşım. Yüzümdeki sivilceleri, sivilce izlerini, lekeleri kapatmak için kullanıyorum. Açık ve koyu olarak iki tonu var. Ben genelde açık kısmı kullanıyorum. Çok güzel kapatıyor, tek kusuru sert olması. Fırça ile kullanmak mümkün değil. Parmaklarınızın arasında biraz yumuşatıp sürebilirsiniz.

CECILE KARIŞTIRMA FIRÇASI : Göz altına likit kapatıcı sürdüğümde bu ürünü kullanıyorum. Hatta bu fırçayı, sadece bunun için kullanıyorum. Uydurmasyon ama gayet iyi.

SONIA KASHUK KESİK ALLIK FIRÇASI : Yabancı bir blog satışından çok uygun bir fiyata almıştım. Sonia Kashuk fırçaaaaa diye tutunduğum bir döneme denk geldiği için hemen kaptım.

ESSENCE KARIŞTIRMA FIRÇASI : Biraz sert bir fırça ama ben yine de kullandım ve memnunum. Fiyatının 5-6 lira civarı olduğunu düşünecek olursak gayet iyi.

SIGMA LARGE FAR FIRÇASI ES60 : Farı gözkapağıma bu fırça ile sürüp, Essence karıştırma fırçası ile dağıttım. Sigmanın fırçalarını genel olarak seviyorum. Özellikle göz fırçaları gayet iyi. Ama malesef sevmediğim, kıl dökme rekoru kırıp, beni sinir eden bir fırçası var ki onu da ilerki zamanda yazacağım.


 Bu hafta makyaj çantam bu şekildeydi. P.tesi günü farklı ürünler koymayı düşünüyorum. Yeni bir çantada görüşmek dileğiyle :))






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder