14 Temmuz 2012 Cumartesi

ESSENCE GEL EYELINER - 05



 





Gel eyelinerlardan başlamışken devam edelim istiyorum. Ojelerinden sonra Essence markasının en başarılı ürünü bu eyelinerlar diyebiliriz. Zira hem renkleri güzel, hem kolay sürülüyor, hem de son derece zor çıkıyor. Makyaj temizleme mendili ile kazıya kazıya çıkardım.


Essence postuna eklemeyi unutmuşum. Essence markasının Gratis'lere geldiğini öğrendiğimin ertesi günü gidip standa yapışmış, ilk olarak bu eyeliner'ı almıştım. Methini Makyajlıkız'da duymuştum. Fiyatı da son derece ekonomik olunca almasam olmazdı. Yanlış hatırlamıyorsam 5-6 lira gibi bir fiyata satılıyor. Bedava desek yeridir.


Elimde hiç gri eyeliner olmadığı için bu rengi seçtim 05-Miami's İnk. Bunun dışında siyah ve kahve vardı yanılmıyorsam.









Essence eyelinerların birkaç rengi daha var. Özellikle simli mürdüm rengi var ki yabancı bloglarda görüp bayıldım. Ama her güzel şey olduğu gibi onu da getirmemişler. Bir işi de yarım yamalak yapmayın kardeşim! Color tattoo farlarda da topu topu iki renk beğendim, ikisi de gelmemiş tabi ki. Aksi olsa şaşardım zaten.


Neyse, eğer ki eyeliner almak istiyor ama çok para vermeyeyim diye düşünüyorsanız Essence biçilmiş kaftan. Bir diğer markayı da yakında anlatacağım.


Sevgiler.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder